خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل اتحادیه امکان:

حفظ کیان کشور در حال حاضر به حرکت صحیح در عرصه اقتصاد نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۳۹۲

مدیرعامل اتحادیه امکان گفت: حفظ کیان کشور در حال حاضر به حرکت صحیح در عرصه اقتصاد نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، علیرضا محمودی (مدیرعامل اتحادیه امکان) در آیین افتتاح دستگاه جدید رول فورمینگ در کارخانه دونار در تبریز که با حضور رئیس و جمعی از اعضای هیات مدیره و جمعی از سرپرستان مراکز اتحادیه امکان و مدیران تعاونی‌های برتر مصرف کارگری برگزار شد، با اشاره به شرایط فعلی کشور، حمایت از صنعت و تولید داخلی را از وظایف اتحادیه امکان و تعاونی‌های مصرف کارگری عنوان کرد و گفت: اتحادیه امکان نیز باید با عمق وجود به توزیع کالا و با اولویت کالای ایرانی بپردازد.

او با اشاره به افتتاح و راه‌اندازی دستگاه رول فورمینگ در کارخانه دونار اظهار داشت: از آنجا که راه‌اندازی این دستگاه منجر به رشد و شکوفایی بخشی از صنعت کشور می‌شود، اتحادیه امکان با یک سرمایه معنوی خود را با این مجموعه به هم پیوسته می‌بیند چراکه پویایی این مجموعه حیات کارگر ایرانی را در پی دارد.

محمودی با اشاره به برخی از ویژگی‌های دونار همکاری اتحادیه امکان با آن را در یک مجموعه پیوسته دانست و گفت: وقتی در واحدی می‌بینیم کارگر و نیروی کار شکایتی ندارد و حقوقش پایمال نمی‌شود از طرف دیگر این مجموعه صنعتی روند رو به رشد دارد، اتحادیه امکان وظیفه خود می‌داند با چنین مجموعه‌هایی در قالب یک خانواده باشد.

مدیرعامل اتحادیه امکان فعالیت مجموعه‌هایی مانند دونار را ثمره عشق دانست و گفت: در شرایط تحریم و نقش پررنگی از ناحیه غیرداخلی بر صنعت کشور تحمیل شده است باقی ماندن در چرخه تولید عقل نبوده بلکه عشق است و بر همین اساس اعتقاد به تولید ملی حقانیت شایسته مهندسین و کارگران ایران به شمار می‌آید.

به مناسب آزادسازی خرمشهر و همزمان با برگزاری سمینار دوروزه اتحادیه امکان سراسر کشور دستگاه جدید رول فورمینگ در کارخانه دونار در تبریز افتتاح شد.

 سمینار دوروزه مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و روسای اتحادیه امکان در سراسر کشور به میزیانی کارخانه دونار برگزار شد و شرکت کنندگان از خطوط تولید این کارخانه بازدید به عمل آوردند. همچنین طی برگزاری این سمینار شرکت کنندگان از منطقه آزاد ارس بازدید و با پتانسیل‌های ایند منطقه آشنا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز