خبرگزاری کار ایران

اعتصاب رانندگان میکسر انگلیس در اعتراض به‌ عدم رسمیت این اتحادیه صنفی توسط کارفرما

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۱۵۵

در این روزها توسط رانندگان میکسر اعتراضی در شهر هایل انگلستان علیه کارفرمای تامین کننده محصولات بتن برگزار می‌شود زیرا اتحادیه رانندگان میکسر HGV را به رسمیت نشناخته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از پایگاه اتحادیه کارگری «کارگران متحد» انگلستان، رانندگان این کشور که عضو یک اتحادیه به نام HGV هستند، در اعتراض به‌ عدم به رسمیت شناختن این اتحادیه اعتصاب کردند. 

در این روزها توسط رانندگان میکسر اعتراضی در شهر هایل در منطقه Cornwall انگلستان علیه کارفرمای تامین‌کننده محصولات بتن Maen Karne برگزار می‌شود، زیرا اتحادیه رانندگان میکسر HGV را به رسمیت نشناخته و حق چانه زنی آن‌ها را رد کرده است. 

رانندگان عصبانی به دلیل‌ عدم به رسمیت شناختن اتحادیه‌شان در روز چهارشنبه اعتصاب کردند.

کارگران از طرف شرکت Maen Karne، درخواست یک توافقنامه برای به رسمیت شناختن قراردادهای داوطلبانه خود را کردند تا امکان مذاکره جمعی در مورد حقوق و شرایط فراهم شود؛ درخواستی که از طرف شرکت کارفرما و طرف قرارداد رد شد. 

رانندگان میکسرهای بتن در سراسر مناطق شمالی انگلستان از سه روز پیش برای اعتصاب آماده شده و برخی از آن‌ها اعتصاب را آغاز کردند و دور فعلی اقدامات صنفی آنان در برابر شرکت تا جمعه ۹ ژوئن ادامه خواهد داشت. 

اگر اختلاف رانندگان با شرکت حل نشود، اقدام اعتصاب‌کنندگان تشدید می‌شود و باعث تاخیر بیشتر در ساخت بتن در سایت‌های ساخت و ساز در سراسر مناطق شمالی و کورن‌وال انگلیس می‌شود. 

شارون گراهام، دبیرکل اتحادیه کارگران متحد گفت: «نگرش شرم‌آور و انکارآمیز شرکت مائن کارن نسبت به نیروی کارش و حق داشتن اتحادیه تنها عزم اعضای ما را تقویت کرده است. شرکت بزرگ مائن کارن، باید بداند که فرافکنی‌های او و دولت راه به جایی نخواهد برد. این کارگران از حمایت کامل و مطلق اتحادیه خود برخوردارند، زیرا می‌جنگند تا اتحادیه‌شان، همانطور که حق قانونی‌شان است، به رسمیت شناخته شود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز