خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه مجلس توصیه کرد:

در بحث کالابرگ الکترونیکی جابه‌جایی میان اقلام و فروشگاه‌های منتخب برای مردم شفاف شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۱۶۷

پیشنهاد می‌شود یک بار در سال به ۹ دهک و سه بار در سال به ۵ دهک، کالابرگ الکترونیکی در قالب کارت بانکی مخصوص اختصاص یابد.

به گزارش ایلنا، سیدمحسن دهنوی (نماینده مردم تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس) در حساب توییتر به بحث و پیشنهاداتی درباره اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی پرداخت.

وی در یک رشته توئیت نوشت:

‌از آیت الله رییسی و آقای مخبر به جهت شروع طرح ملی کالابرگ الکترونیکی تشکر می‌کنم.

احراز هویت با کارت بانکی و اعطای هوشمندانه یارانه از طریق بارکد کالاهای اساسی از اهم ابتکارات این طرح است اما باید اصلاحاتی داشته باشد:

‌۱. پرداخت ۸۰ هزار تومان مازاد و به سه دهک تنها به عنوان گام اول قابل قبول است.
دولت باید از محل منابع حاصل از افزایش نرخ تسعیر ارز، هم میزان یارانه و هم تعداد دهک‌ها را در گام‌های بعدی افزایش دهد.

۲. در طرح پیشنهادی حجم اقلام اساسی باید نوع و نشان اقلام، میزان یارانه، میزان پرداخت از جیب مصرف‌کننده، امکان جابه‌جایی بین اقلام و فروشگاه‌های منتخب در شهرستان‌ها برای عموم مردم شفاف شود. در صورت عدم قطعیت در موارد گفته‌شده، اجرا با مشکل روبرو خواهد شد.

۳. در گام بعدی پیشنهاد می‌شود یک بار در سال به ۹ دهک و سه بار در سال به ۵ دهک، کالابرگ الکترونیکی در قالب کارت بانکی مخصوص اختصاص یابد.

۴. از ابتدا پیشنهاد ما این بود که منابع این طرح و همچنین اعتبار خرید از یارانه نقدی مردم، مستقل و عددی اضافه بر یارانه نقدی و مختص خرید به مردم، پرداخت گردد.

امیدوارم در آینده، این پیشنهاد عملی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز