خبرگزاری کار ایران

درخواستِ ۱۸۰ کارگرِ شهرداری جیرفت از شهردار جدید برای بازگشت به کار

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۹۹۸

از ابتدای خرداد ماه سال جاری با تصمیم شهردار سابق حدود ۱۸۰ کارگر خدماتی بیکار شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از کارگران شهرداری جیرفت کرمان که بعد از بیکاری درگیرِ مشکلاتِ مالی شده‌اند، از شهردار جدید درخواست کردند که پیگیر وضعیت بازگشت به کار آن‌ها باشد. 

از ابتدای خرداد ماه سال جاری با تصمیم شهردار سابق حدود ۱۸۰ کارگر خدماتی بیکار شده‌اند. جمعی از این کارگران در تماس با ایلنا از برگزاری مراسم معارفه‌ی «هادی ربانی» برای مدیریت شهرداری جیرفت در روز دوشنبه هفته جاری خبر دادند و از شهردار جدید خواستند که به مشکلِ آنها رسیدگی کند. 

کارگران از بی‌توجهی شهردار سابق و اعضای فعلی شورای شهر جیرفت به وضعیت اشتغال کارگران بیکار شده انتقاد کردند و گفتند: شهردار سابق و اعضای شورای شهر جیرفت به خواسته‌ی بازگشت به کار و مشکلات معیشتی کارگران اهمیتی نمی‌دادند و حتی چندین‌بار با امید حمایت اعضای شورای شهر به دفاتر آنان مراجعه کردیم اما هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌ایم. 

آن‌ها با بیان اینکه ما ۱۸۰ کارگر، قربانی اختلافات مدیران شهرداری و دو دستگی آن‌ها شدیم گفتند: وضعیت معیشتی‌مان خوب نیست و برای تامین مخارج زندگی در مانده شده‌ایم. ازشهردار جدید در خواست داریم هرچه سریعتر نیروهای بیکار شده شهرداری را به کار سابقشان بازگرداند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز