خبرگزاری کار ایران

رفع مشکلات واحد پروتئینی دام و طیور میامی با حمایت قوه قضائیه/ ۳۴ کارگر مشغول کار شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۸۸۵

مشکلات یکی از واحدهای تولیدکننده مواد پروتئینی دام و طیور در میامی سمنان با حمایت دستگاه قضایی مرتفع و ۳۴کارگر در این کارخانه مشغول به کار شدند.

به گزارش ایلنا، واحدتولید پروتئین‌سازی دام و طیور در میامی که از چندین سال پیش به دلیل برخی مشکلات امکان فعالیت نداشت با حمایت دستگاه قضا مشکلاتش مرتفع و ۳۴ کارگر مشغول به کار شدند.

محمدجعفر عبدالهی (ر ئیس کل دادگستری استان سمنان) در زمینه مشکلات این کارخانه گفت: حمایت‌های قانونی از واحد تولیدی پروتئین‌سازی دام و طیور در میامی نتیجه بخش بوده و تأمین خوراک دام و طیور آن منطقه به مرحله خودکفایی رسیده است.

او افزود: حمایت از تولید، اشتغال آفرینی و مهار تورم و بلکه حمایت از سرمایه‌گذاری از عوامل مهم در جهت رشد و شکوفایی هر منطقه است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: موضوع اشتغال، کارآفرینی و حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری به منظور رشد و شکوفایی اقتصادی و ایجاد فضای کسب و کار به عنوان یکی از اولویت‌های سند تحول و تعالی قضایی به شمار می‌آید که به مسئولان حوزه‌های قضایی تاکید شده به صورت جدی و عملیاتی با احصاء مشکلات واحدهای تولیدی، حمایت‌های قضایی را برای ایجاد و راه اندازی آن واحدهای اقتصادی دریغ نکنند.

عبدالهی در ادامه افزود: این واحد تولیدی با اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ۳۴ نفر و تولید روزانه ۱۲۰ تن خوراک دام و طیور در یک شیفت کاری، اهالی منطقه میامی را در تامین مواد مورد نیاز، توانمند و بی‌نیاز از تردد به شهرهای همجوار کرده است.

وی به حمایت‌های قضایی اشاره کرد: این شرکت در مسیر راه‌اندازی با مشکلاتی مواجه بود که به مسئولان قضایی میامی تاکید شده بود مسائل پیش روی آن واحد تولید را شناسایی و با طرح در ستاد تسهیل و حمایت از تولید شهرستان تا رفع موانع، حمایت‌های قضایی را ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز