خبرگزاری کار ایران

مالکیت صنایع مخابرات راه دور ایران به بانک ملی واگذار می‌شود/ کارگران: امیدواریم معوقاتمان پرداخت شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۳۱۱

کارخانه صنایع مخابرات راه دور ایران ITI) )به بانک ملی واگذار می‌شود؛ کارگران این کارخانه ابراز امیدواری می‌کنند که با این تغییر مالکیت، مشکلات واگذاری این واحد تولیدی حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، واگذاری کامل مالکیت «صنایع مخابرات راه دور ایران ITI)» به بانک ملی که با دستور وزیر اقتصاد در حال انجام است، بارقه‌ای از امید در دل کارگران این واحد صنعتی، روشن کرده‌است.

این کارگران می‌گویند: امیدواریم با این واگذاری، اوضاع بهتر شود و همه بدهی‌های کارخانه از جمله کارگران پرداخت شود.

این کارگران که هم اکنون برخی بیکار و شمار زیادی بازنشسته شده‌اند اما هنوز موفق به دریافت کامل مطالبات خود نشده‌اند، تغییر مالکیت کارخانه و انتقال کامل آن از بخش خصوصی به بانک ملی را به فال نیک می‌گیرند و می‌گویند: حدود هزارو ۳۰۰کارگر در این کارخانه‌ی صنعتی مشغول کار بودند که در طول ۱۷ سال گذشته که با تعطیلی کارخانه همراه بود اوضاع اسفناکی را تجربه کردند و روزگار نامناسبی داشتند؛ توقع داریم ورق برگردد و مطالباتمان به زودی پرداخت شود.

حمیدرضا ایزدی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در گفتگو با سایر رسانه‌ها، این اتفاق را «مثبت» توصیف کرد و گفت: با دستور وزیر اقتصاد، بانک ملی مالک کارخانه صنایع مخابرات راه دور ایران می‌شود و بدین ترتیب موانع حضور سرمایه‌گذاران برداشته می‌شود.

وی افزود: در آخرین تصمیمات اتخاذ شده درباره صنایع مخابرات راه دور که درروز های گذشته با حضور استاندار فارس، رییس کل دادگستری استان، جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با وزیر اقتصاد در تهران برگزار شد، وزیر اقتصاد دستور تملک کامل بانک ملی را صادر کردند.

به گفته ایزدی با پذیرش بانک ملی، بدهی‌ها توسط بانک ملی تسویه خواهد شد، همچنین این امکان برای سرمایه‌گذاری که قصد خرید کارخانه را دارد فراهم می‌گردد که هنگام خرید با همراهی بانک، به صورت اقساط پرداخت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز