خبرگزاری کار ایران

تعدیل کارکنان شرکت تسکو

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۹۱۲

تعدادی از کارگران تسکو اعلام کردند: حدود ۶۰۰ نفر از همکارانشان را در مجموعه تسکو در جریان تعدیل نیروها از دست دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از کارگران و کارکنان شرکت تکنو انرژی سپهر (تسکو) طی ۴۰ روز گذشته برای تسویه حساب توسط مدیریت شرکت فراخوانده شده و مشمول تعدیل نیرو قرار گرفتند. 

این کارکنان که نیروهای متخصص فنی در حوزه برق، مخابرات و تجهیزات ابزار دقیق صنایع نفت و گاز جنوب هستند، اعلام کردند که حدود ۶۰۰ نفر از همکارانشان را در مجموعه تسکو در جریان تعدیل نیروها از دست دادند. 

برخی از کارگران مجموعه می‌گویند: شرکت تسکو کار تجهیزات برق و مخابرات و کنترل و ابزار دقیق برخی پروژه‌ها را تامین می‌کرد که گویا در سال جاری نتوانسته پروژه بگیرد و اعلام کرده است که تا مدت‌ها امکان ادامه کار به دلیل فقدان سفارش پروژه را ندارد و پروژه‌ها در دست رقبای این شرکت است. 

این کارگران و کارکنان که به دو گروه قراردادی و من‌پاوری تقسیم می‌شوند که نیروهای قراردادی از مزایا و پاداش و بیمه طی یک دهه گذشته برخوردار بودند اما نیروهای من‌پاوری بابت ساعت و روز کاری پول می‌گرفتند که تقریبا همه آن‌ها مشمول تعدیل نیرو و تسویه حساب شدند.

لازم به ذکر است، شرکت تسکو در پی تماس ایلنا هیچ پاسخی ارائه نداده و پایگاه خبری این شرکت نیز از دسترس خارج شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز