خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون کارگری مجلس در تذکر شفاهی به دولت:

کارگران ساختمانی را پشت درهای بسته تامین اجتماعی نگه ندارید / امنیت شغلی خبرنگاران مدنظر قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۸۲۹

علی بابایی کارنامی اظهار کرد: تا چه زمانی این کارگران باید پشت درهای بسته تامین اجتماعی بمانند؟ از سوی دیگر وضعیت امنیت شغلی خبرنگاران نیز مشخص نیست.

به گزارش ایلنا، صبح امروز علی بابایی کارنامی (نماینده مردم ساری و رئیس فراکسیون کارگری مجلس) خواستار توجه ویژه به کارگران ساختمانی و خبرنگاران درخصوص امنیت شغلی و بیمه آن‌ها شد. 

کارنامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر کشور درباره موضوع برنج گفت: علیرغم خبر خوش آقای قالیباف درباره ابلاغ ممنوعیت واردات برنج، برنجکاران استان‌های شمالی هنوز دارای مشکلاتی بوده و مطالبات آن‌ها پرداخت نشده است. 

وی در ادامه با اشاره به گلایه مندی کارگران ساختمانی گفت: تا چه زمانی این کارگران باید پشت درهای بسته سازمان تامین اجتماعی بمانند؟ 

بابایی کارنامی اضافه کرد: از سوی دیگر وضعیت امنیت شغلی خبرنگاران نیز مشخص نیست. آن‌ها بازیچه شما نیستند و باید به وضعیت آن‌ها که از مشاغل زیان‌آور همچون کارگران هستند، رسیدگی شود و باید در کنار خبرنگاران به خصوص خبرنگاران صداوسیمای کشور باشیم. 

رئیس فراکسیون کارگری با انتقاد از تورم افسارگسیخته و وضعیت معیشت مردم اظهار داشت: علی رغم مشکلات و مطالبات مردم ساری و میاندرود که همچنان ادامه دارد و دهیاران نیز دارای مشکلاتی هستند، وزیر کشور، معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه تمرکز خود را به جای ساری به شهرهای کوچک قرار داده‌اند در حالی که باید به ساری به اندازه تاریخ و تمدن آن توجه شود و صرفاً شهرهای کم جمعیت دیده نشود که در این صورت تاوان آن را در انتخابات خواهید داد. 

عضو مجمع نمایندگان مازندران در پایان ضمن درخواست از وزیر بهداشت درباره ایجاد عدالت میان کارکنان و کادر درمان خاطرنشان کرد: وزیر آموزش و پرورش نیز باید به وضعیت امنیت شغلی کادر اداری این وزارتخانه و همچنین ساماندهی فرهنگیان، حق التدریسی‌ها، نهضتی‌ها و خرید خدمتی‌ها توجه کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز