خبرگزاری کار ایران

غول سینمایی آمریکا تعطیل شد/ اعتصاب گسترده کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۴۰۸

اعتراض سراسری کارگران بخش هنر و سرگرمی شهرک سینمایی هالیوود در نیویورک، این مجموعه را به تعطیلی کشاند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از مجله خبری ثایگر، با اعتراض کارگران بخش هنر و سرگرمی شهرک سینمایی هالیوود در نیویورک آمریکا، این غول بزرگ سینمای جهان با خطر تعطیلی مواجه شد. 

نیویورک، مرکز صنعت سرگرمی ایالات متحده آمریکا پس از لس آنجلس، شاهد اعتراض گسترده کارگران شهرک‌های سرگرمی و سینمایی بود که در خارج از دفاتر آمازون و HBO در شهر تجمع کردند. اعتراضی که دیروز برگزار شد در همبستگی با اعتصاب جاری هالیوود بود که اساساً این بخش را از ماه می (اردیبهشت) متوقف کرده است. معترضان که پلاکاردها و مگافون در دست داشتند، اعلام کردند که تا رسیدن به خواسته‌هایشان به اعتصاب خود ادامه دهند. 

ازرا نایت، رئیس اتحادیه بازیگران و کارکنان بخش سینمایی SAG-AFTRA شعبه نیویورک، بر عزم خود بر اعتصاب تاکید کرد و گفت: جنبش متوقف نشده بلکه فقط رشد کرده است، ما هنوز اینجا هستیم، ما هنوز در حال مبارزه هستیم. 

لورا ووها، طراح صحنه و گریمور ۳۴ ساله، از تمایل خود برای بازگشت به کار گفت و تاکید کرد: امیدواریم صداهای بلندی که می‌سازیم توسط قدرت‌ها شنیده شود و آن‌ها ببینند که تعداد ما بیشتر از آن‌هاست. 

گفتنی است این اعتصابات در اعتراض به‌ عدم افزایش حقوق کارگران و کارکنان شهرک‌های سینمایی انجام گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز