خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری به‌مناسبت روز پزشک

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۵۲۹

حسن صادقی نوشت: سالروز میلاد ابن سینا که به عنوان روز پزشک نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مقام پزشکان که حرفه و رسالتشان با والاترین ارزش های انسانی است.

به گزارش ایلنا، حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) به‌مناسبت روز پزشک پیام تبریکی خطاب به جامعه پزشکی از جانب این اتحادیه صادر کرد.

متن این پیام را در ادامه می‌خوانید:

سالروز میلاد ابن سینا که به عنوان روز پزشک نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مقام پزشکان که حرفه و رسالتشان با والاترین ارزش های انسانی یعنی پایبندی به اصول اخلاقی برای خدمت به همنوعان درآمیخته است.

افتخار داشتن چهره برجسته ای چون ابن سینا در تاریخ سرزمین مان، این وظیفه را بر دوش پزشکان میهن می نهد که خالصانه بکوشند تا میراث داران وثیقی برای این ستاره درخشان سپهر علمی ایران باشند.

در طول تاریخ قهرمانانی بودند که از جان و مال خود گذشتند تا خطری مردم را تهدید نکند و امروزه قهرمانانی را داریم که دلشان را به دریا زده اند و با شجاعت فراوان در حال جهاد و فداکاری برای مردم هستند تا مبادا کسی دچار بیماری شود.

پزشکان، این سپیدپوشان متعهد، در دوران کرونا و پسا کرونا با مسئولیت پذیری، نوع دوستی و فداکاری مثال زدنی هرچه در توان داشتند برای مبارزه با کرونا و حفظ جان و سلامت انسان ها در طبق اخلاص نهادند تا بار دیگر ثابت کنند آرامش خاطر و شادمانی شان با تسکین درد بیماران گره خورده است. دوران کرونا به ما نشان داد که پزشکان و مدافعین سلامت چه نقش بزرگی در نجات جامعه دارند و قطعاً یک روز پاسخ فداکاری‌های آنان نخواهد بود. در همین راستا نیز از نزدیک شاهد ایثار و فدارکاری پزشکان حوزه درمان مستقیم تأمین اجتماعی بوده ایم و مشاهده می شد که چگونه خود را به میدان خطر وارد و از بیماران مراقبت می نمودند.

جای دارد این روز بزرگ را به همه پزشکان متعهد کشور، بالأخص پزشکان زحمتکش و دلسوز حوزه درمان مستقیم تأمین اجتماعی که خدمتگزاران واقعی جامعه کارگری در حوزه درمان هستند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان سلامت و توفیق روزافزون آنان را خواستارم.

حسن صادقی

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز