خبرگزاری کار ایران

در دیدار جامعه کارگری با مدیرکل فنی حرفه‌ای ماندران مطرح شد؛

مهارت آموزی نقش موثری در ارتقای معیشت کارگران دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۲۲۷

توسعه اقتصادی در جامعه با نیروهای مولد و آموزش‌دیده محقق می‌شود

اعضای هیات اجرایی خانه‌ کارگر استان مازندران به مناسبت هفته دولت با مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مازندران دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، نصرالله دریابیگی (دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران) در دیدار با حسین درویشی (مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مازندران) که با همراهی تعدادی از فعالان کارگری و بازنشسته استان انجام شد، با قدردانی از تمامی ارکان دولت در استان گفت: تشکل‌های کارگری و بازنشستگی در سالهای پس از پیروزی انقلاب همواره ثابت کرده‌اند که رهرو امام و رهبرشان هستند و در سال جاری که سال انتخابات مهم مجلس است؛ با تمام قدرت به میدان خواهند آمد تا در کنار آحاد مردم صحنه‌های زیبایی را خلق کنند.

او با اشاره به اهمیت انتخابات آتی مجلس برای کارگران و بازنشستگان گفت: باید تلاش کرد تا با اتحاد و پشتکار کارگران واقعی را در مجلس آینده روانه خانه ملت کنیم تا احقاق حقوق بحق جامعه کارگری صورت گیرد.

دریابیگی گفت: مهم‌ترین انتظار کارگران از دولت تامین امنیت شغلی، معیشت، اشتغال پایدار بالا بردن دستمزدها نسبت به تورم حاکم بر جامعه است که امیدواریم هرچه سریعتر محقق شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران با اشاره به نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مهارت آموزی و اتصال مهارت آموزان به بازار کار که نقش موثری در ارتقای معیشت آنان خواهد داشت؛ خواستار مساعدت اداره کل فنی و حرفه‌ای برای بهره‌گیری کارگران و خانواده‌های بازنشستگان عزیز استان از این آموزش‌ها شد.

حسین درویشی (مدیرکل فنی وحرفه‌ای استان مازندران) نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: شهیدانی همچون رجایی و باهنر درس بصیرت و اخلاق به مردم دادند و الگویی تمام عیار برای دولتمردان هستند.

او با بیان اینکه توسعه اقتصادی در هر جامعه‌ای با نیروهای مولد و آموزش دیده محقق می‌شود و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان تلاش دارد با اجرای برنامه‌های مختلف به ارتقای مهارت‌ها در جامعه کمک کند، گفت: اداره کل فنی و حرفه‌ای استان مازندران با برگزاری دوره‌های جوار کارگاهی؛ مشاوره و ایجاد مهارت‌های شغلی و برقراری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در محیط‌های کاری تلاش نموده سهمی شایسته در ارتقای مهارت‌های استان داشته باشد.

درویشی با قدردانی از یک عمر تلاش‌های بازنشستگان استان برای اعتلای تولید و اقتصاد استان و نقش آفرینی کارگران برای به گردش درآوردن چرخ‌های صنعت گفت: آمادگی کامل برای برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای جهت تمامی اقشار مردم استان داریم تا از این طریق سطح درآمدی و معیشت خود را بالا ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز