خبرگزاری کار ایران

تجمع بازنشستگان آموزش وپرورش در مقابل ساختمان مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۴۵

تجمع کنندگان از رئیس مجلس و سایر نمایندگان خواستند که در تصویب بودجه سال ۹۳ کشور به مطالبات بازنشستگان آموزش پرورش توجه ویژه‌ای داشته باشند.

صبح امروز یکشنبه(۶ بهمن ماه) جمعی از بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش تهران در اعتراض به اجرا نشدن بخشی از مواد حمایتی فصل دهم قانون خدمات کشوری در مورد افزایش حقوق و مزایا، در مقابل درب شمالی ساختمان مجلس تجمع کردند.

فاطمه یعقوبی، یکی از بازنشستگان حاضر در تجمع امروز درمورد علت تجمع بازنشستگان آموزش وپرورش به ایلنا گفت: درخواست بازنشستگان آموزش و پرورش اجرای ماده ۶۵ و ۶۴ قانون خدمات کشوری است که از سال ۸۶ این مواد قانونی در موردبازنشستگان آموزش وپرورش اجرایی نشده است.

او با بیان اینکه فصل آخرماده ۶۴ قانون خدمات کشوری تاکید دارد مبنای تعیین حقوق و مزایای کارمندان بازنشسته باید باتوجه به شاخص هزینه زندگی در لایحه بودجه سالانه پیش بینی و به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد، گفت: بازنشستگان ٱموزش وپرورش از این موضوع مستثنی نیستند.

«نور تاج رضایی» یکی دیگر از بازنشستگان آموزش وپرورش تهران تصریح کرد: افزایش حقوق بازنشستگان آموزش وپرورش باید هر ساله بر مبنای تورم افزایش پیدا کند این درحالیست که هر سال ما بازنشستگان مطابق تورم حقوق نمی‌گیریم.

به گفته وی، افزایش ۱۸ درصدی حقوق بازنشستگان اموزش وپرورش در سال جاری(۹۲) کفاف معاش زندگی انان را نمی‌دهد.

او در خاتمه از رئیس مجلس وسایر نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست کرد در تصویب بودجه سال ۹۳ کشور به موضوع افزایش حقوق وسایر مطالبات بازنشستگان آموزش پرورش توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز