خبرگزاری کار ایران

امیدواریِ کارگران مخابرات راه دور شیراز/ وعده تعیین تکلیف کارخانه و پرداخت مطالبات کارگران داده شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۰۹۸

کارگران بازنشسته مخابرات راه دور شیراز از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای پرداخت مطالبات خود در سفر پیش‌روی رئیس جمهور به شیراز خبر دادند.

شماری از کارگران بازنشسته مخابرات راه دور شیراز در تماس با خبرنگار ایلنا، از امیدواری برای وصول مطالبات قدیمی خود به دنبال تفاهم‌نامه‌‌ی چند روز گذشته چند نهاد دولتی و خصوصی خبر دادند.

این کارگران که بارها در انتقاد به بی‌توجهی به وصول مطالبات خود مقابل ساختمان کارخانه و چندین نهاد دولتی استان دست به تجمع صنفی زده بودند، امیدوارند با وعده‌های داده شده از سوی مسئولان استانی مشکلات کارخانه برطرف و مطالباتشان پرداخت شود.

از قرار معلوم حدود ۱۳۰۰ کارگر بازنشسته این شرکت که تاکنون ۱۲۳ نفر آنها فوت شده‌اند، بیش از ۵۳ میلیارد تومان طلبکار هستند. این طلب مربوط به خسارت‌های تاخیر و تادیه است که تاکنون به سبب روشن نشدن تعیین تکلیف کارخانه هنوز پرداخت نشده است.

این کارگران بازنشسته مدعی‌اند؛ طبق آخرین اظهارنظر مسئولان یک ائتلاف از سوی بانک ملی، ستاد اجرائیات فرمان امام، شرکت ایرانسل، همراه اول، آی تی‌ام سی شکل گرفته که در آن مقرر شده تا در قالب یک تفاهم‌نامه که به امضای اعضا رسیده، همه مطالبات کارگران بازنشسته مخابرات راه دور شیراز در سفر پیش‌روی رئیس جمهور به شیراز پرداخت شود.

به نقل از این کارگران قدیمی‌ ای تی‌ای گفته می‌شود ما کارگران نگران آینده این واحد قدیمی هستیم؛ تنها واگذاری به یک نهاد توانمند دولتی می‌تواند مشکلات مخابرات راه دور را حل کند. بنابراین امیدمان به سفر رئیس جمهور به شیراز است تا مشکل قدیمی این واحد تولیدی و بدهی کارگران بازنشسته‌اش برای همیشه برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز