خبرگزاری کار ایران

دارالقرآن خانه کارگر:

کشورهای اسلامی و مردم آزادیخواه جهان پشت حرکت قهرمانانه مقاومت فلسطین بایستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۵۱۲

حرکت قهرمانانه طوفان الاقصی که موجب خرسندی همه آزادی‌خواهان جهان و جبهه مقاومت گردید، شکوهی آفرید که تحقق وعده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید را بیش از پیش به واقعیت نزدیک کرد.

به گزارش ایلنا، دارالقرآن خانه کارگر پیرامون مبارزات اخیر مردم فلسطین در نوار غزه و سایر نقاط فلسطین اشغالی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: 

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

مسلّماً ما از مجرمان انتقام خواهیم گرفت! 

(آیه ۲۲ سوره سجده) 

مواضع دارالقرآن خانه کارگر در رابطه با حرکت قهرمانانه طوفان الاقصی و پاسخ مذبوحانه رژیم غاصب صیهونیستی:

حرکت قهرمانانه طوفان الاقصی که موجب خرسندی همه آزادی‌خواهان جهان و جبهه مقاومت گردید، شکوهی آفرید که تحقق وعده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید را بیش از پیش به واقعیت نزدیک کرد و امید به آزادی قدس عزیز را در دل‌ها به وجود آورد. 

این حرکت جسورانه که برای اولین بار در تاریخ، موضع جبهه مقاومت اسلامی فلسطین را از پدافندی به آفندی تغییر داد نشان داد که عزم و اراده جوانان دلیر و شجاع فلسطین که به تعبیر رهبر معظم انقلاب بیش از هر زمان دیگری سرحال‌تر و پویاتر هستند می‌تواند با اتکا به توان داخلی خود و اتحاد بین همه گروه‌های مقاومت، دشمن تا دندان مسلح اسرائیل را به زانو دراورد و او را در تنگنای خفت باری قرار دهد که برای آتش بس دست به دامان کشورهای منطقه شود. 

از طرفی پاسخ مذبوحانه رژیم کودک کش صهیونیستی به حملات بی‌امان جبهه مقاومت، و تخریب منازل مسکونی فلسطینیان و کشتن صدها زن و کودک بی‌دفاع و آواره کردن هزار مردم بی‌گناه نشان داد که رژیم غاصب صهیونیستی خوی وحشی‌گری و ضد بشری خود را در همچنان در ذات پلیدش دارد و اگر سلطه پیدا کند این خوی درندگی را در هر کجای جهان بخواهد انجام می‌دهد. 

این غده سرطانی که گریبان گیر جهان اسلام شده تنها با عزم و اراده مردم و جوانان شجاع فلسطین که مالکان حقیقی آن سرزمین مقدس هستند قابل علاج است و البته حمایت همه کشورهای اسلامی و همه گروه‌های مقاومت و مردم آزادی‌خواه جهان را می‌طلبد که پشت این حرکت قهرمانانه بایستند و جهان را از وجود چنین جرثومه خبیثی نجات دهند. 

دارالقرآن خانه کارگر با تکیه بر آموزه‌های قرآن و معارف انسان ساز آن که فرمود وَمَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ (شما را چه شده که در راه خدا و رهایی مردان و زنان و کودکان مستضعفی که ستمکاران هرگونه راه چاره‌ای را بر آنان بسته‌اند نمی‌جنگید) «آیه ۴ سوره نساء» وظیفه خود می‌داند که از این حرکت قهرمانانه دفاع کند و اعلام نماید که در لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر دفاع از مردم مظلوم فلسطین در کنار تمامی ازادی خواهان جهان و گروه‌های مقاومت از تمامی ظرفیت‌های خود برای حمایت از ملت ستم دیده فلسطین بهره گیرد که شاهد آزادی قدس عزیز و به ثمر رسیدن این حرکت قهرمانانه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز