خبرگزاری کار ایران

تجمع اعضای شش تشکل بزرگ کارگری هندوستان در محکومیت حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۱۸۸

مخالفت با اشغال وحشیانه و اعمال غیرانسانی دولت اسرائیل و همبستگی تزلزل ناپذیر مردم هند با فلسطینی‌ها و مردم غزه به طور خاص، هدف فعالان صنفی و کارگری هند از تجمع بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شش کنفدراسیون اتحادیه کارگری هند، وابسته به WFTU، در واکنش به حملات اسرائیل به نوار غزه تظاهرات اعتراضی در این کشور برگزار کردند. 

فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری (WFTU) گزارش داده است که شش کنفدراسیون مرکزی اتحادیه‌های کارگری وابسته به این تشکل در هندوستان شامل: AITUC، CITU، AIUTUC، AICCTU TUCC و UTUC، امروز چهاردهم اکتبر برای محکوم کردن اشغال‌گری و حملات اسرائیل به نوار غزه تجمع گسترده‌ای برپا کردند. 

مخالفت با اشغال وحشیانه و اعمال غیرانسانی دولت اسرائیل و همبستگی تزلزل ناپذیر با مردم هند با فلسطینی‌ها و مردم غزه به طور خاص، هدف فعالان صنفی و کارگری هند از تجمع بوده است. 

اعضای این تشکل‌ها در منطقه Jantar-Mantar دهلی نو تجمع کردند و خواستار توقف فوری درگیری‌های جاری شدند. این تشکل‌ها همچنین دهه‌ها اشغال‌گری صهیونیست‌ها را محکوم و علیه قدرت‌های امپریالیستی، جنایات اسرائیل، ایالات متحده و اقدامات ناتو در همه کشورهای جهان شعار سر دادند. 

این تشکل‌ها اعلام کردند: سال‌ها ستم بر فلسطینیان و قطع کردن اولیه‌ترین ضروریات زندگی بر آنان، از علل اصلی تشدید تنش امروزی هستند. 

آنان تصریح کردند: محاصره کامل بدون سوخت، بدون غذا، بدون آب و بدون دارو قرار دارد و تمام جهانیان شاهد فریب آشکار اسرائیل و غرب در این مورد خاص است. سخنرانان گفتند: اسرائیل فلسطینیان را تحت رژیم غذایی گرسنگی قرار داده است و اکنون مردم غزه حتی از خانه‌های خود نیز نمی‌توانند به آسانی خارج شوند. 

این تشکل‌ها همدلی ریاکارانه غرب را نیز با اسرائیلی‌ها و ارتش صهیونیستی محکوم کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز