خبرگزاری کار ایران

برنامه‌ریزی کارکنان داروخانه‌های کانزاس آمریکا برای اعتصاب

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۳۰۲

کارمندان و داروسازان داروخانه‌ها در کانزاس سیتی در اواخر ماه گذشته میلادی یعنی سپتامبر در اعتراض به حجم زیاد کار و کمبود نیروی کار و فشار بی‌امان کار روی نفرات اندک، دست به تجمع اعتراض زده بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از شبکه CNBC آمریکا، کارکنان داروخانه‌های شهر کانزاس ایالات متحده در مرکز ایالت میسوری در حال برنامه‌ریزی برای اعتصاب سراسری هستند. 

پیش از این کارمندان و داروسازان داروخانه‌ها در کانزاس سیتی در اواخر ماه گذشته میلادی یعنی سپتامبر در اعتراض به حجم زیاد کار و کمبود نیروی کار و فشار بی‌امان کار روی نفرات اندک، دست به تجمع اعتراض زده بودند. 

مدیران داروخانه‌های زنجیره‌ای خصوصی با کارکنان داروخانه‌ها پیش از این مذاکره کرده بودند و پس از موافقت چند با پرداخت اضافه‌کاری، افزایش پرسنل و محدود کردن تعداد جلسات مربوط به واکسیناسیون، به کار بازگشتند. 

برخی از داروسازان از این روش پیروی کردند و برخی داروخانه‌های شبانه روزی در چهار شهر دیگر این ایالت در طول هفته سه روز تعطیلی دریافت کردند. 

اما با پایان اعتراض کارکنان داروخانه‌ها و پزشکان داروساز، میزان مرخصی‌های هفتگی و وعده جذب نیروی جدید عملی نشد. 

منابع به CNBC تأیید کردند که کارکنان در حال برنامه ریزی برای پیاده روی و اعتصاب با تعطیل کردن کامل داروخانه‌ها از تاریخ ۳۰ اکتبر تا ۱ نوامبر به مدت ۴۸ ساعت هستند و برگزارکنندگان برای پیوستن به آن‌ها با داروسازان هماهنگ شدند. 

نماینده تشکل سازمان دهنده اصلی اقدام اعتصابی اخیر در کانزاس که نخواست نامش فاش شود، به رسانه‌ها گفته است: قرار است نمایندگان بار دیگر در روز شنبه این هفته (۲۰ اکتبر) با نمایندگان کارفرمایان و صاحبان هولدینگ‌های دارو جلسه بگذارند و باز هم مذاکره کنند و در صورت عملی نشدن وعده‌ها، فرآیند اعتصاب دو روزه را آغاز کنند. 

برخی نمایندگان جامعه پزشکان ایالت میسوری در اظهارنظری با اشاره به اهمیت داروخانه‌ها توصیه کردند: کارفرمایان و صاحبان داروخانه‌ها باید برای بر هم نخوردن فرآیند درمان در ایالت، به مطالبات کارکنان داروخانه‌ها تن دهند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز