خبرگزاری کار ایران

اول معوقات بازنشستگان را بپردازند بعد آن‌ها را به کلاس‌های درس دعوت کنند!

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۵۴۲

اول معوقات ما بازنشستگان فرهنگی را بپردازند بعد برای کلاس‌های ما برنامه بریزند!

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه غیرعلنی دیروز مجلس، وزیر آموزش و پرورش و روسای سازمان‌های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه وعده دادند تا با توجه به آغاز سال تحصیلی، هرچه زودتر مشکل حق التدریسی معلمان بازنشسته و خرید خدمت حل شود. در عین حال آن‌ها وعده دادند برای رفع کمبود معلم در مدارس از بازنشستگان استفاده کنند.

محمدی یک بازنشسته آموزش و پرورش که سال قبل بازنشست شده با انتقاد از این وعده‌ها گفت: اول معوقات ما بازنشستگان فرهنگی را بپردازند بعد برای کلاس‌های ما برنامه بریزند!

به گفته وی، وقتی پاداش پایان خدمت بعد از سیزده ماه پرداخت نشده و هیچ برنامه‌ای برای پرداخت حق‌التدریس‌ها ندارند، چطور انتظار دارند با انگیزه سر کلاس درس حاضر شویم.

در نشست دیروز احمدحسین فلاحی، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز تذکر داد: وزارت آموزش و پرورش باید به جای بستن قراردادهای یکساله با معلمان بازنشسته، ابتدا ضمن طی مراحل بازنشستگی آنها، تمام حق و حقوق بازنشستگی شان را هم پرداخت می‌کرد و پس از آن فراخوانی را صادر می‌کرد تا معلمانی که تمایل به ادامه همکاری دارند، به مدت ۵ سال همکاری خود با آموزش و پرورش را ادامه دهند اما متاسفانه این مسئله در دو سال گذشته با عدم اهتمام مسئولان وزارت آموزش و پرورش و همچنین عدم همکاری سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز، روی زمین مانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز