خبرگزاری کار ایران

اتحادیه‌های کارگری فلسطین خواستار حمایت کارگران و تشکل‌های صنفی جهان برای توقف جنگ شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۱۳۸

تاریخ این روزها بجای قلم و جوهر، با خون و استخوان فلسطینی‌ نوشته می‌شود

سه تشکل «شامل اتحادیه سراسری کارگران فلسطین یا «GUPW»، ائتلاف اتحادیه‌های کارگری سرزمین فلسطین، فدراسیون اتحادیه‌های کارگری جدید فلسطین با کارگران جهان خواستار تحقق شعار «فلسطین آزاد» شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری "WFTU"، سه اتحادیه اصلی کارگران فلسطینی با انتشار بیانیه‌ای خواهان حمایت جهانی تشکل‌های کارگری و صنفی و همه جامعه زحمتکش کارگران جهان از کارزار توقف جنگ بر علیه غزه شدند. 

این سه تشکل «شامل اتحادیه سراسری کارگران فلسطین یا «GUPW»، ائتلاف اتحادیه‌های کارگری سرزمین فلسطین، فدراسیون اتحادیه‌های کارگری جدید فلسطین با کارگران جهان خواستار تحقق شعار «فلسطین آزاد» شدند. 

در بیانیه این سه تشکل کارگری آمده است: 

ما کارگران فلسطین و اتحادیه‌های کارگری این سرزمین، با سپاس بیکران از میلیون‌ها نفری که در خیابان‌های شهرها جهان در این روزها گردهم آمده و فریاد آزادی فلسطین را سر دادند، درود می‌فرستیم. 

در مقابل دولت‌های خود، سازمان‌های جهانی امپریالیستی، آمریکا، ناتو، اتحادیه اروپا، این مردمان سراسر جهان هستند در کنار ما فلسطینیان ایستاده‌اند. آن‌ها در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند؛ تاریخی که این روزها به جای قلم و جوهر، با خون و استخوان فلسطینی‌ها نوشته می‌شود. این همان تاریخی است که می‌رود تا در صفحات خود بزرگترین جنایت قرن بیست و یکم تا به امروز را ثبت کند! 

هر ساعت، هر دقیقه، هر ثانیه که می‌گذرد، یک کودک فلسطینی دیگر توسط اسرائیل به قتل می‌رسد. اشک‌های ما خشک شده‌اند، همان‌طور که آب، غذا، بنزین، راه‌های ارتباطی رسانه‌ای و برق در بزرگترین زندان جهان، در غزه، زندان ۲ میلیون روح بیدار، به پایان رسیده‌اند. 

چیزی که از ما باقی مانده امید است! امیدواریم که مردم ما در برابر اشغال و بی‌عدالتی وحشیانه اسرائیل تنها نباشند! ما با این امید مانده‌ایم که مردم، اتحادیه‌های کارگری مبارز جهان، طبقه کارگر جهانی یک بار دیگر به‌پاخاستند و از برادران و خواهران خود دفاع کنند. در هر کشور جهان اتحادیه‌های کارگری باید پیام ما را منتشر کنند. 

در برابر دولت‌هایی که حقوق مردم خود را زیر پا می‌گذارند و از دولت قاتل اسرائیل حمایت می‌کنند، بخواهید: تمام حمایت‌ها. همه همکاری‌ها با دولت قاتل صهیونیست اسرائیل را متوقف کنید! 

ما می‌خواهیم اتحادیه‌های کارگری هر کشور اقداماتی را علیه ماشین کشتار ناتو و آمریکا -که از کشتار جمعی مردم فلسطین حمایت می‌کند- سازماندهی کنند. 

اتحادیه‌های کارگری در هر کشوری برای قطع کردن هر دستی که ما را می‌کشد، باید تلاش کنند. برای جلوگیری از تسلیح نظامی، اقتصادی اسرائیل و برای ابراز محکومیت توده‌ای علیه دولت‌ها و شرکت‌های چندملیتی و برای ابراز همبستگی با فلسطینیان، امکانات وسیعی در دست کارگران و تشکل‌های آن‌ها در سراسر جهان است. 

در مقابل، ما به شما قول می‌دهیم: مردم ما تسلیم نمی‌شوند! هر چقدر هم که ما را آزار دهند، هر چقدر هم که خون ما را بریزند، مبارزه ما ادامه خواهد داشت، زیرا حق با ماست و در نهایت پیروزی ازآن مردمِ متحد است. 

این سرزمین، فلسطین نام داشته و تا آخر فلسطین خواهد ماند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز