خبرگزاری کار ایران

کارخانه «سیمان عنبرآباد» اشتغال جوانان را ممکن می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۲۶۵

جوانان جویای کار شهرستان «عنبرآباد» در استان کرمان خواستار تسریع در ساخت کارخانه «سیمان عنبرآباد» و رفع مشکلات و بازگشایی این پروژه اشتغال‌زایی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از جوانان جویای کار شهرستان «عنبرآباد» در استان کرمان، خواستار تسریع در حل مشکلات و رفع موانع راه‌اندازی پروژه «سیمان عنبرآباد» بعداز ۱۱ سال از کلنگ زنی شدند.

یکی از اهالی شهرستان «آعنبر آباد» در تشریح مشکلات این واحد نیمه کاره گفت: کارخانه سیمان شهرستان عنبرآباد از سال ۹۲ در حال ساخت است و بعد از یک دوره عملیات ساخت پروژه تعطیل شد. در حال حاضر اهالی منطقه و شمار زیادی از جوانان جویای کار خواستار تسریع در بازگشایی این پروژه اشتغال‌زایی از سوی مسئولان هستند.

به گفته وی؛ در کنار اشتغال‌زایی، احداث سیمان عنبرآباد با هدف تولید سیمان برای تامین نیاز بازارهای داخلی و در مرحله بعد صادرات محصول به بازارهای جهانی حائز اهمیت است.

او با ابراز تاسف از بی‌توجهی مسئولان وقت برای راه‌اندازی این کارخانه، افزود: سال‌ها این کارخانه نیمه کاره رها شد و امروز برای ادامه کار نیاز به تامین منابع مالی دارد.

این کارگر با بیان اینکه این پروژه به عنوان یکی از مراکز مهم صنعتی اشتغال جوانان بومی منطقه را ممکن می‌کند، در پایان گفت: در منطقه محروم شهرستان عنبرآباد، کارخانه سیمان در صورت راه‌اندازی می‌تواند یکی از منابع درآمدی و تولیدی استان باشد. از مسئولان درخواست داریم برای آغاز فعالیت این واحد عمرانی، اقدامات لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز