خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه‌ میان وزارت کار و رایتل برای اجرای طرح رصد و پایش اشتغال وزارت تعاون

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۱۳۲

تفاهم‌نامه فاز دوم طرح رصد و پایش اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به امضا رسید.

به گزارش ایلنا، در جریان بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مرکز تماس پایش اشتغال کشور، ضمن امضای تفاهم‌نامه فاز دوم طرح رصد و پایش اشتغال وزارت تعاون، از کتاب «اشتغال ۱۴۰۱» رونمایی شد.
 
سیدصولت مرتضوی(وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) پیش‌ از ظهر امروز دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه، با همراهی «محمود کریمی‌بیرانوند» معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال از شرکت خدمات ارتباطی رایتل بازدید کرد.
 
این بازدید با هدف توسعه همکاری‌های چندجانبه بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و این شرکت خدمات ارتباطی و همچنین نظارت بر اجرایی‌کردن مراحل مختلف نظارت(تلفنی و پیامکی) بر اشتغال ایجادی کشور انجام شد.
 
در این مراسم، ضمن بازدید از مرکز تماس پایش اشتغال کشور از کتاب اشتغال ۱۴۰۱ نیز رونمایی شده و تفاهم‌نامه فاز دوم طرح رصد و پایش اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به امضا رسید.
 
این تفاهم‌نامه در راستای همکاری و هم‌افزایی مشترک بین وزارت تعاون و شرکت رایتل در زمینه‌های تأمین نیاز زیست‌بوم ملّی اشتغال کشور در فراهم‌کردن مشاوره و خدمات کسب‌وکار در راستای ایجاد و پایداری مشاغل در بستری امن و معتبر، ایجاد یک مرجع واحد برای پاسخگویی به سؤالات مردم در حوزه کسب‌و‌کار، تهیه پلتفرم و پنجره واحد ارائه خدمات مشاوره کسب‌وکار،‌ ارائه خدمات مشاوره اشتغال اعم از مشاغل خانگی، خوداشتغالی، کاریابی و کارآفرینی به مجریان اشتغال، ‌اجرای بستر ارتباطی مناسب برای کمک به تثبیت شغل برای گروه‌های هدف وزارتخانه،‌ اطلاع‌رسانی به جامعه هدف اشتغال در سراسر نقاط کشور، تبادل داده‌ها و اطلاعات اجرای برنامه‌های مشاوره اشتغال و کارآفرینی براساس سامانه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رایتل، بهره‌برداری از دیتای تولیدشده به‌منظور خلق فرصت‌های بالقوه کسب‌وکارهای نوین امضا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز