خبرگزاری کار ایران

بررسی مشکلات کارکنان شرکت توزیع برق در خانه کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۵۱۲

علیرضا محجوب گفت: برای رسیدگی به امور حقوقی نیاز تشکیل یک کانون عالی کشوری برای کارکنان شرکت توزیع برق وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از اعضای انجمن صنفی کارگران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق کشور با حضور علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر) و نصرالله دریابیگی (نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی) در رابطه با بررسی مشکلات صنفی این کارگران و بازنشستگان این مجموعه، جلسه‌ای در دفتر مرکزی خانه کارگر برگزار کردند. 

در این جلسه بحث‌هایی درباره تغییر قانون پیمانکاری و بحث همسانی این نیروها با سایر بازنشستگان و مسئله دریافتی کارکنان و بازنشستگان و مسئله خصوصی بودن یا دولتی بودن شرکت و تبدیل وضعیت کارکنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

علیرضا محجوب در این جلسه تاکید کرد: خصوصی‌سازی‌ها در بخش برق معمولاً صوری است و اگر در تولید برق بتوان واگذاری به بخش خصوصی داشته باشیم، اما در بخش توزیع نباید خصوصی‌سازی رخ دهد. در این شرایط مهمترین مساله تعیین تکلیف وضعیت استخدامی کارکنان و تبدیل وضعیت کارکنان شرکت توزیع نیروی برق است و این نسبت به سایر مطالبات اولویت دارد. 

وی تاکید کرد: برای رسیدگی به امور حقوقی نیاز به تشکیل یک کانون عالی کشوری برای کارکنان این تشکل وجود دارد و بحث تبدیل وضعیت کسانی که چهارسال و دوماه سابقه کار مستمر دارند از بهمن‌ماه امسال وجود دارد که این نیز چهارسال قبل ابلاغ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز