خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هتل پارسیان کرمانشاه:

مشاغل سخت و زیان‌آور هتل‌ها باید شناسایی شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۱۱۶

مدیرعامل هتل پارسیان کرمانشاه گفت: برخی مشاغل در هتل‌ها بسیار سخت و زیان‌آور هستند و لازم است در راستای عدالت این مشاغل شناسایی شده و برای آن‌ها تفکیک قایل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دومین روز از دوازدهمین اردوی سالیانه اعضای هیأت مدیره کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران صبح امروز در کرمانشاه برگزار شد.   

صباح رشیدی در این مراسم گفت: اگر سازمان و  نهادی رشد و توسعه پیدا می‌کند با کمک منابع انسانی است.

مدیرعامل هتل پارسیان کرمانشاه عنوان کرد: برخی مشاغل در هتل‌داری مانند خانه‌داری و آماده سازی اتاق‌ها و ظرف‌شور خانه‌ها، سخت و زیان آور هستند، افراد زمانی که کار را آغاز می‌کنند پرانرژی هستند اما زمانی که می‌روند با فرسودگی شغلی مواجه شده‌اند.

وی ادامه داد: 35 سال برای بازنشستگی این افراد بویژه برای بانوانی که در این مشاغل فعالیت دارند ممکن است باتوجه به توان جسمانی سخت باشد و این افراد وقتی بازنشسته می‌شوند با کوله باری از بدن‌های نحیف و یک کیسه قرص می‌روند.

این مسئول اظهار کرد: در چند وقت اخیر از تمام پرسنل آزمایش گرفتیم و افرادی که در آشپزخانه بودند به دلیل تجهیزات موجود که همراه با صدا است، دچار آسیب شنوایی شده بودند.

امروز آخرین روز برگزاری اردوی 2 روزه اعضای هیأت مدیره کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان مازندران در هتل پارسیان استان کرمانشاه است.

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز