خبرگزاری کار ایران

در همکاری دستگاه‌ها با وزارت رفاه منعقد شد:

امضای تفاهمنامه برای مدیریت یارانه سفر معلولان/ نیم بها محاسبه شدن حمل و نقل معلولین با ثبت نام «توان کارت»

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۶۲۴

در سفرهای زمینی و هوایی بلیت نیم بها برای افراد توان‌جو و معلولین گرامی ثبت نام کرده ارائه می‌شود. سامانه‌های ریلی داخل شهری و خارج شهری با افتتاح حساب بانک پارسیان و ثبت نام در این طرح مشمول طرح خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست امضای تفاهمنامه مابین وزارت کار، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان بهزیستی و بانک پارسیان درباره حمل و نقل معلولین با حضور علیرضا عسگریان (معاون اقتصادی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی) و نمایندگان بهزیستی، بانک پارسیان و وزارت میراث فرهنگی بعد از ظهر امروز در وزارت کار برگزار شد.

در این نشست، علیرضا عسگریان با اشاره به ضرورت رفاه و توانمندسازی و زمینه‌سازی برای حضور معلولین در جامعه با کمک دستگاه‌ها اظهار کرد: در این طرح در سفرهای زمینی و هوایی بلیت نیم بها برای افراد توان‌جو و معلولین گرامی ثبت نام کرده ارائه می‌شود. سامانه‌های ریلی داخل شهری و خارج شهری با افتتاح حساب بانک پارسیان و ثبت نام در این طرح مشمول طرح خواهند بود.

در این نشست قادری (رئیس سازمان بهزیستی کشور) اظهار کرد: معاون اقتصادی وزارت رفاه زمینه‌سازی برنامه‌ریزی این طرح را برای ما در بهزیستی فراهم آورد که جای تشکر دارد. منابع تامین شده از سوی معاونت اقتصادی و رفاه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی این آرزوی سازمان بهزیستی را جامه عمل پوشانید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز