خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در تلویزیون اعلام کرد؛

رشد ۵۱ درصدی آموزش‌های مهارتی و افزایش ۷۲ درصدی صدور گواهینامه‌ مهارت برای کارآموزان+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۸۹۱

عظیمی در برنامه «صبح ایرانی» نکاتی در رابطه با چگونگی اخذ مدرک و گواهینامه مهارت سازمان فنی‌وحرفه‌ای برای اطلاع مخاطبان ارائه داد.

به گزارش ایلنا، مهرداد عظیمی (رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور) با حضور در استودیوی صبحانه ایرانی شبکه دو سیما به تشریح آخرین دستاوردها، عملکرد و برنامه‌های راهبردی این سازمان پرداخت. 

وی با بیان اینکه توسعه سرمایه انسانی مهمترین محور فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت مردمی، در دو سال گذشته حدود ۵/۴ میلیون نفر در آموزشگاه‌های دولت و غیردولتی آموزش‌های مهارتی را فرا گرفته‌اند که نسبت به دولت قبل، ۵۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. 

کاهش زمان صدور مجوزها به سه روز و رشد ۱۳۰۰ درصدی مجوز آموزشگاه‌های آزاد، افزایش ۴۸ درصدی سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای، رشد ۱۱۷۰ درصدی حضور در مسابقات ملی و بین‌المللی مهارت و افزایش ۷۲ درصدی صدور گواهینامه‌های مهارت برای کارآموزان، بخشی از مهمترین آمارها و توفیقات دولت سیزدهم در حوزه مهارت آموزی بود که معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این گفتگوی اختصاصی به آن‌ها اشاره کرد.

وی همچنین اعلام کرد: در کشور ۶۵۸ زیرساخت مراکز دولتی سازمان فنی حرفه‌ای داریم که آماده ارائه خدمات هستند.

در پایان عظیمی نکاتی در رابطه با چگونگی اخذ مدرک و گواهینامه مهارت سازمان فنی‌وحرفه‌ای برای اطلاع مخاطبان ارائه داد که فیلم آن را در ادامه می‌بینید:

حجم ویدیو: ۱۹.۶۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۱۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز