خبرگزاری کار ایران

شروع به کار دوباره واحد مرغ مادر «دُربار»/ ۱۵ کارگر مشغول کار شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۹۲۹

شرکت تولید مرغ مادر «دُربار» بروجرد حدود دو سال بعد از تعطیلی، دوباره آغاز به کار کرد و به این صورت برای ۱۵نفر از جمله تعدادی از کارگرانی که بیکار شده بودند، شغل ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، واحد تولید مرغ مادر «دُربار» بروجرد واقع در استان لرستان که از دو سال پیش به دلیل مشکلات مالی و نوسانات بازار تخم مرغ تعطیل شده بود، با تامین مالی فعالیت خود را آغاز کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تایید این خبر گفت: این واحد صنعتی با تسهیلات نزدیک به ۵میلیارد تومان مجددابه بهره‌برداری رسید.

سید عماد شاهرخی اظهار داشت: این واحد تولیدی برای ۱۵ نفر اشتغالزایی داشته و در حال حاضر با ظرفیت تولید ۶۰۰ هزار جوجه در ماه تا حدود زیادی مشکل مرغداران استان را رفع می‌کند.

وی بیان کرد: شرکت تولید مرغ مادر «دُربار» از سال ۱۳۸۰ در فضایی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع شروع به کار کرده و ۱۲ دستگاه ماشین جوجه کشی دارد. ظرفیت تولید ماهانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد تخم مرغ و سالانه ۱۴میلیون و ۴۰۰هزار قطعه جوجه یک روزه است.

وی اظهار داشت: شهرستان بروجرد دارای حدود ۱۷۴ واحد مرغداری است که ۱۴۹ واحد آن با به کارگیری شمار زیادی کارگر ان بومی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز