خبرگزاری کار ایران

کارگران بیکار شده پالایشگاه هیدرو کربن بیرجند از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۳۳۵

همه کارگران بیکار شده حادثه آتش سوزی پالایشگاه هیدروکربن سبک منطقه ویژه اقتصادی بیرجند مقرری بیمه بیکاری می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران بیکار شده پالایشگاه هیدرو کربن بیرجند گفتند در اثر آتش سوزی و خسارت وارده، پالایشگاه «هیدروکربن» بیرجند تعطیل و همه ۱۱۷ نفر از کارگران بیکار شدند که با معرفی به تامین اجتماعی تا زمان راه‌اندازی مجدد کارگاه محل فعالیتشان از بیمه بیکاری بهره می‌برند.

به گفته یکی از کارگران، پالایشگاه هیدروکربن منطقه ویژه اقتصادی بیرجند متعلق به شرکت «آذران صنعت بارثاوا» بعد از گذشت حدود یکسال از شروع فعالیت تولیدی، حدود یک ماه قبل (۱۹ آذر ماه) دچار آتش سوزی شد و تعدادی از مخازن مینی پالایشگاه در آتش سوخت.

وی با اشاره به اینکه کارگران این واحد برای گذران زندگی تا بازسازی مجدد کار از مقرری بیمه بیکاری استفاده خواهند کرد، تصریح کرد: قرار است با همکاری دستگاه‌های مربوطه این استان مشکل به زودی رفع شود.

او با بیان اینکه کارگران به دنبال تکمیل مدارک برای ثبت نام در سامانه نام‌نویسی جامع کار هستند و تاکنون حدود ۵۰ نفر از همکاران موفق به تکمیل ثبت نام در سامانه جامع روابط کار شده‌اند، گفت: تصمیم مسئولان در شرایط فعلی این است که تا رفع مشکلات این واحد تولیدی، کارگران متقاضی از مقرری بیمه بیکاری استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز