خبرگزاری کار ایران

با حکم صولت مرتضوی صورت گرفت:

انتصاب مدیرکل کار استان تهران در سمت معاونت تعاون وزارت کار

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۵۹۴

وزیر کار طی حکمی به جای ویس کرمی که پیش از این مدیرکل کار استان تهران بود، «محمد آذرپناه» را به عنوان «سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران» منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، سیدصولت مرتضوی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) «حامد ویس‌کرمی» را به‌عنوان معاون امور تعاون این وزارتخانه منصوب کرد. 

متن حکم به این شرح است: 

«نظر به مراتب تعهد، دانش و تجربه ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «معاون امور تعاون» تعیین می‌شوید. انتظارمی‌رود درراستای تحقق توسعه پایدار، ایجاد وفاق ملی و مشارکت عمومی در فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی، با همکاری ذی نفعان نسبت به ارتقاء فرهنگ تعاونی، برنامه ریزی و اجرایی کردن راهبردهای بخش تعاون برای سودآوری و بهره وری هرچه بیشتر، ظرفیت‌سازی برای تامین بخشی از خواسته‌های جویندگان کاراز طریق جذب و ساماندهی سرمایه‌های خرد و ارتقاء آگاهی‌های شغلی اعضاء تعاونی از طریق آموزش اقدام لازم را به عمل آورید. امید است با اتکال به ذات اقدس خداوند منان در انجام وظایف و امور محوله نسبت به تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دولت مردمی سیزدهم برای خدمت به مردم شریف کشورمان موفق و موید باشید. »

وزیر کار همچنین طی حکمی به جای ویس کرمی که پیش از این مدیرکل کار استان تهران بود، «محمد آذرپناه» را به عنوان «سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران» منصوب کرد. 

در متن این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت، به‌عنوان «سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران» تعیین می‌شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز