خبرگزاری کار ایران

رضایت کارگران مجتمع تجاری اروند از به‌روز شدن مطالبات

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۸۸۶

کارگران مجتمع تجاری اروند (کنزالمال) از پرداخت بخش زیادی از معوقات مزدی خود خبر دادند. به گفته کارگران، با تامین منابع مالی از سه ماه قبل وضعیت مزدی کارگران رو به بهبودی است.

کارگران مجتمع تجاری اروند (کنزالمال) به خبرنگار ایلنا گفتند: بیش از سه ماه معوقات مزدی طلبکار بودیم که  کارفرما با تامین منابع مالی از سه ماه قبل بخش زیادی از مطالباتمان را پرداخت کرد.

یکی از کارگران شاغل در مجتمع تجاری اروند (کنزالمال) با بیان اینکه حدود ۶۰ نفر هستیم که در بخش نگهبانی، تاسیسات، خدمات و فضای سبز مجتمع تجاری کنزالمال یا به عبارتی اروند مال خرمشهر تحت مسئولیت یک پیمانکار تامین نیرو و با نظارت شرکت توسعه تعاون منطقه آزاد تجاری اروند مشغول کاریم، افزود: نداشتن منابع مالی کافی پیمانکار باعث شده بود حقوق و بیمه کارگران چندین ماه به تعویق بیفتد اما از سه ماه قبل کارفرما با تامین منابع مالی به مرور مطالبات معوقه کارگران را همراه با حقوق هر ماه پرداخت کرد.

او افزود: در حال حاضر کارگران مجتمع تجاری اروند (کنزالمال) هر ماه حقوق می‌گیرند و در حال حاضر مطالبات مزدی‌شان به‌روز شده است. با این اتفاقات، انگیزه کارگران برای کار نیز بیشتر شده و در انجام خدمات در این مجتمع تجاری سرعت گرفته‌اند.

او در خاتمه تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری، مسئولان و مدیریت منطقه آزاد اروند شاهد بهبودی کامل وضعیت کارگران مجتمع تجاری اروند (کنزالمال) باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز