خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران شهرداری رودبار برای دریافت عیدی و معوقات قبل از پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۱۱۴

کارگران پیمانکاری شهرداری رودبار از مدیریت شهری درخواست دارند که به دلیل گرانی‌های قبل از آغاز سال نو، زودتر از موعد عیدی کارگران پیمانکاری را بپردازد.

یکی از کارگران شهرداری رودبار در تماس با خبرنگار ایلنا گفت: بابت ۴ ماه مطالبات معوقه سال ۱۴۰۰ همچنان طلبکاریم و باتوجه به مخارج سنگین سال نو از شهردار می‌خواهیم بدهی معوقه خود را به همراه عیدی و پاداش سال جاری، قبل از پایان سال پرداخت کند.

به گفته وی؛ هم اکنون حدود ۸۰ کارگر در مجموعه شهرداری رودبار به صورت پیمانکاری مشغول کارند. کارگران همواره در روزهای پایانی سال نگران تامین نیازهای خانواده‌های خود برای نوروز هستند.

براساس گفته این کارگر؛ برخی کارفرمایان شرکت‌های پیمانکاری، پرداخت عیدی کارگران خود را به روزهای پایانی سال و شب عید موکول می‌کنند که در این صورت کارگران با توجه افزایش قیمت‌ها توان خرید را از دست می‌دهد.

این کارگر با بیان اینکه بهانه شرکت پیمانکار برای پرداخت به موقع عیدی و سایر مطالبات معوقه کمبود منابع مالی در شهرداری است، افزود: ما کارگران علارغم اینکه به دلیل دریافت نکردن به موقع دستمزد دچار مشکلات معیشتی هستیم اما خواسته‌مان دریافت عیدی حداقل یک ماه قبل از پایان سال است.

وی در ادامه بر لزوم پرداخت عیدی و پاداش کارگران پیمانکاری شهرداری تا قبل از پایان سال تاکید کرد و گفت: شهرداری رودبار در حد توان پرداخت عیدی کارگران پیمانکاری را به روزهای پایانی سال موکول نکند تا کارگران از این طریق اقلام و مایحتاج مورد نیاز را تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز