خبرگزاری کار ایران

با قول پیگیری مسئولان؛ تجمع کارگران فولاد خزر خاتمه یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۲۱۷

اعتراضات صنفی کارگران کارخانه فولاد خزر در شهرک صنعتی رشت با وعده پیگیری مسئولان استانداری گیلان از روز دوشنبه (۲۳ بهمن) خاتمه یافت و کارگران به محل کار بازگشتند.

یکی از کارگران کارخانه فولاد خزر در تماس با خبرنگار ایلنا گفت: به دنبال وعده‌ی مسولان استانداری گیلان برای پیگیری مطالبات کارگران برای مشخص شدن وضعیت بلاتکلیف کارخانه و پرداخت حقوق، کارگران به اجتماعات صنفی خود خاتمه دادند.

طبق ادعای این کارگر فولاد خزر، روز دوشنبه مسئولان استانداری گیلان پس از شنیدن مشکلات کارخانه از زبان تعدادی از نمایندگان کارگری اعلام کردند حداکثرتا چند روز آینده مطالبات صنفی کارگران برای مشخص شدن وضعیت مدیریت کارخانه و پرداخت حقوق و سایر مطالبات پایان سال کارگران عملی شود.

این کارگر گفت: مطالبات اصلی کارگران فولاد خزر در دو بخش است: یکی مشخص شدن موضوع تعیین تکلیف مالکیت این کارخانه به دلیل اختلافات بوجود آمده بین سهامداران است که با افزایش این اختلافات و در نتیجه افزایش بدهی‌های مالی کارخانه هم اکنون تعطیل است و دیگری تامین امنیت شغلی و پرداخت مطالبات کارگران در آستانه سال جدید است. بنابراین با اعتماد به وعده‌های داده شده، به اعتراضات صنفی خود پایان دادیم.

به گفته‌ی این کارگر؛ در این اعتراضات وعده‌های بسیاری داده می‌شود اما در نهایت نتیجه‌ای ندارد و ما مجبوریم به محل کار برگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز