خبرگزاری کار ایران

نامزد انتخابات مجلس دوازدهم:

امنیت شغلی، امنیت پایدار تأمین اجتماعی و امنیت اقتصادی از اهداف من است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۸۴۶

یک نامزد انتخابات مجلس دوازدهم گفت: فراهم کردنِ مسیری برای رسیدن به امنیت شغلی، امنیت پایدار تأمین اجتماعی و امنیت اقتصادی از اهداف مهم من، خاصه برای کارگران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا هداوند ( نامزد انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه درود و ازنا)، در رابطه با برنامه‌های انتخاباتی خود گفت: کارشناس ارشد مهندسی کامپیوتر و دارای ۲۵ سال تجربه در حوزه اقتصادی و بانکی هستم. به صورتِ مستقل کاندیدای انتخابات مجلس شده‌‎ام و پایدار به سیاستهای نظام هستم. 

وی ادامه داد: به قصد خدمتِ صادقانه و خالصانه وارد میدان انتخابات شده‌ام؛ آسایش و سربلندیِ مردمِ جامعه به خصوص مردمِ درود و ازنا، برایم اهمیت بسیاری دارد و با این هدف کاندیدا شده‌ام. 

هداوند بیان کرد: با دست پُر وارد عرصه‌ی انتخابات شده‌ام؛ مطالعاتی در رابطه با حومه‌ی درود و ازنا و این دو شهرستان داشتم و با بررسی و سنجیدنِ ظرفیت‌های این مناطق از نظر نیروی کار، منابع طبیعی و امکانات، وارد عرصه‌ی انتخابات شدم تا بتوانم برای مردم این مناطق اقدامی موثر انجام دهم. 

این کاندیدای انتخابات مجلس دوزادهم گفت: فراهم کردنِ مسیری برای رسیدن به امنیت شغلی، امنیت پایدار تأمین اجتماعی و امنیت اقتصادی از اهداف مهم من، خاصه برای کارگران است. باید نمایندگانی از جنس کارگران در مجلس حضور داشته باشند تا بتوانند برای رسیدن به موارد گفته شده، تصمیماتِ لازم را بگیرند. قوانین کارگری نیاز به اصلاحاتی دارد. دولت باید از کارگر و کارفرما پشتیبانی کند. 

هداوند بیان کرد: در مجلس، خاصه مجلس یازدهم، از کارگران حمایتی نشد و نمایندگان آنطور که باید تعصبی برای حمایت از کارگران از خود نشان ندادند. حمایت از کارگران از اهدافِ من است. در خصوص حقوق کارگران و بازنشستگان باید بگویم که برخی سیاست‌ها در دولت و بانک مرکزی و وزارت اقتصاد پیاده می‌شود که مبنای آن تأکید بر تأثیرِ افزایش حقوق کارگران بر تورم است و این دیدگاه سبب پایین نگه داشتنِ حقوق کارگران و بازنشستگان شده است. اما واقعیت این است که دستمزد کارگران شاید اندک تاثیری در تورم داشته باشد، و این سیاستهای غلط ارزی و پولی و سیاستهای اقتصادی بین‌المللی است که باعث افزایش نرخ تورم شده، نه چند درصد افزایشِ حقوق کارگران! 

این کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم افزود: خبر داریم که یکسری اقلام دارویی از صندوق بیمه‌ای تأمین اجتماعی خارج شده و باید برای برگداندنِ این اقلام تلاش کرد. همچنین پرداختنِ به موضوع مستمری بازنشستگان صندوق کشاورزی از دیگر اهداف من است. مستمری این افراد بین یک میلیون ۳۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که این حقوق باید افزایش یابد و در شأن روستایی و کشاورزِ ما نیست. حفظ کرامت مردم شریف دورود و ازنا یکی از شعارهای من است. 

هداوند گفت: در رابطه با دانشجویان که آینده‌ساز جامعه هستند، باید بگوییم که باید انگیزه‌ی آن‌ها را بالا برد و آن‌ها را وارد جامعه کرد. برای بانوان نیز از اهدافم تشکیل تیم تخصصیِ بانوان نخبه‌ی درود و ازنا برای دادنِ مشاوره است. 

وی گفت: در زمینه اقتصادی نیز با توجه به اینکه اقتصاد کشور بر پایه علم و دانش نیست، باید بگویم که هر خبرِ کذبی اقتصاد را به هم می‌ریزد. حقوق مردم بر اساس ریال و هزینه‌ها بر اساس دلار است و سیاست‌ها وابستگی به دلار باید تغییر کند. یا وابستگی به دلار را باید کمتر کنیم و یا به سمتی برویم که مبادلات خود را با کشورهای قدرتمند و نوظهور اقتصادی بیشتر کنیم تا جایگزین کشورهایی شوند که با ما مبادلات ارزی ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز