خبرگزاری کار ایران

یک نامزد انتخابات مجلس دوزادهم:

حمایت از کار و کالای ایرانی از مهم‌ترین اهداف من است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۶۵۳

مصطفی شوکتی اصل گفت: حمایت از کار و کالای ایران از مهم‌ترین اهداف من است. تنها راه ما این است که با نیروی کار خود، کشور را به سمت پیشرفت ببریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی شوکتی اصل، کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم، در خصوص برنامه‌های انتخاباتی خود گفت: حمایت از کار و کالای ایرانی، تأسیس اتاق تولید، اقتصاد بدونِ نفت، حذف پترودلار از معادلات اقتصادی و قانون عملیات بانکی ربوی از مهم‌ترین اهداف من است. 

وی گفت: ایجاد رونق تولید در کشور برای ایجاد کار و اشتغال و حذفِ وارداتِ کالاهای مصرفی به کشور از جمله مهم‌ترین اهداف من است. ما باید کارخانه را وارد کشور کنیم و کالاهایی در این کارخانه‌ها تولید کنیم و بتوانیم این کالاها را به کشورهای دیگر صادر کنیم. 

شوکتی اصل بیان کرد: برنامه من این است که در مجلس برای تصویب قوانینی تلاش کنم که جلوی وارداتِ کالاهای مصرفی بی‌رویه را بگیرد. اقتصاد بدون نفت یعنی نفت را صادر کنیم و به جای آنکه کالای مصرفی وارد کنیم، کارخانه وارد کنیم؛ کارخانه‌هایی برای مجتمع‌های صنعتی و نظامی. 

وی گفت: کشور ما در موقعیتِ حساسی قرار گرفته است و اگر بتوانیم کارخانه وارد کنیم، می‌توانیم اشتغال ایجاد و کالاهایی تولید کنیم و این کالاها را به کشورهای دیگر صادر کنیم. در مجلس باید قوانینی برای جلوگیری از ورودِ کالاهای مصرفی با فروش پول نفت تصویب کنیم و این از مهم‌ترین اهداف من است. 

شوکتی اصل بیان کرد: تأسیس اتاق تولید در مقابل اتاق بازرگانی از دیگر اهدافم است. ما باید اتاقی داشته باشیم که در آن از مصرف‌کننده حمایت شود. این اتاق باید تصمیم بگیرد که چه کالایی وارد شود و چه کالایی وارد نشود. در حال حاضر بخشی از مشکلاتِ ما به دلیلِ فعالیتهای اتاق بازرگانی است. من اتاق بازرگانی را پاشنه‌ی آشیل کشور می‌دانم و معتقدم بخشی از نوساناتِ قیمتِ ارز زیر سرِ این بخش اقتصادی است. 

این کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم گفت: حمایت از کار و کالای ایران از مهم‌ترین اهداف من است. تنها راه ما این است که با نیروی کار خود، کشور را به سمت پیشرفت ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز