خبرگزاری کار ایران

یک نامزد انتخابات مجلس مطرح کرد:

زنان و جوانان و کارگران؛ برای بهبودِ وضعیتِ این سه گروه برنامه دارم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۹۶۱

داوود فراهانی گفت: جوانان، زنان و کارگران؛ برای این سه گروه برنامه دارم و معتقدم باید به وضعیتِ این سه گروه رسیدگی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، داوود فراهانی (کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم)، در رابطه با برنامه‌های انتخاباتی خود گفت: جوانان، زنان و کارگران؛ برای این سه گروه برنامه دارم و معتقدم باید به وضعیتِ این سه گروه رسیدگی کرد. در ابتدا در مورد جوانان بگویم که اوضاعِ اقتصادی به قدری بد است که نه شغلی برای جوانان است و نه می‌توانند ازدواج کنند. چگونه در چنین شرایطی از جوانان توقع داریم ازدواج کنند و بعد فرزندآوری را تشویق می‌کنیم؟! از طرفی شغل نیست و از طرفی دیگر هزینه‌ها به قدری بالا رفته که حتی دختران هم در تأمینِ جهیزیه ناتوان مانده‌اند. 

فراهانی افزود: هیچ برنامه‌ای به صورتِ اساسی برای نجاتِ جوانان از این وضعیت ترتیب داده نشده است و باید به صورتِ جدی به این حوزه پرداخت. این موضوع در برنامه‌های انتخاباتی من از اهمیتِ بسیاری برخوردار است. وقتی زمینه برای ازدواج و فرزندآوری جوانان فراهم نیست، جمعیتِ کشور بیش از پیش به سمتِ پیری می‌رود و این می‌تواند برای آینده‌ی کشور خطرناک باشد. 

این کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم در خصوص برنامه‌های خود برای کارگران گفت: قراردادهای موقت و نبودِ امنیتِ شغلی بزرگترین مشکلِ کارگران است. من به عنوان کسی که در دوره‌ای قرارداد پیمانکاری و در دوره‌ای دیگر قرارداد موقت بودم، حال کارگرن را خوب می‌فهمم و می‌دانم نبودِ امنیتِ شغلی چه استرسی به آن‌ها وارد می‌کند و این کارگران از بسیاری از مزایا بی‌بهره هستند. پس مهم‌ترین موضوعی که باید به آن توجه کرد، برقرار کردنِ امنیتِ شغلی برای کارگران است. همچنین باید کاری کنیم که موقعیت‌های شغلی بیشتر در خدمت کارگر ایرانی قرار بگیرد. 

فراهانی در مورد برنامه انتخاباتی خود برای زنان گفت: باید از توانمندی بانوان بیشتر بهره‌مند شد. زنان ایرانی از باشرف‌ترین و هنرمندترین زنان دنیا هستند و اگر به آن‌ها بها داده شود، می‌توانیم از توانمندی آن‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز