خبرگزاری کار ایران

بازنشستگان زیر فشارند؛ نمایندگان مجلس به موضوع واگذاری سهام پرسپولیس ورود کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۱۸۴

یک فعال صنفی بازنشستگان طی نامه‌ای، خواستار ورود نمایندگان مجلس به موضوع واگذاری سهام پرسپولیس به صندوق‌های بازنشستگی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نامه عیسی شکری، رئیس شورای کانون‌های بازنشستگان کشوری البرز، خطاب به نمایندگان این استان در مجلس آمده است: در آستانه سال نو مصوبه دولت در خصوص واگذاری تیم پرسپولیس به صندوق‌های بازنشستگی، عیدی قابل تاملی بود که به بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و تامین اجتماعی و روستاییان عشایر داده شد! تقاضا می‌شود به موضوع خرید سهام پرسپولیس ورود نموده تا مشکل دیگری توسط وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همفکران وی با این تصمیم غیر کارشناسی و غیر منطقی برای بازنشستگان رقم نخورد.

در این نامه تاکید شده است: این تصمیم در حالی اتفاق می‌افتد که صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت ۶ ماه معوقه سال ۹۹ بازنشستگان کشوری و لشکری ( گروه قبل ۹۶ و حق ایثارگری ) در ۲۴ ماهه گذشته عاجز است.

شکری در بخشی دیگر از این نامه آورده است: صندوق‌های بازنشستگی به نظر اکثر کارشناسان و به دلایل مختلف که شما بهتر می‌دانید در آستانه ورشکستگی بوده و در پرداخت حقوق بازنشستگان خود درمانده‌اند و  دولت بجای پرداخت دیون خود به این صندوق‌ها تیم پرهزینه و زیان ده پرسپولیس را بابت رد دیون  به این صندوق‌ها تحمیل کرده است. چنین تصمیمی، صندوق‌های مذکور را در باتلاق هزینه‌های میلیاردی و بی پایان این تیم ورزشی فرو خواهد برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز