خبرگزاری کار ایران

نشست فوق العاده همبستگی با فلسطین فدراسیون WFTU

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۳۶۸

کمپین همبستگی بین المللی «WFTU» با مردم فلسطین تا نیمه فروردین تشکیل و در آن جمع آوری کمک برای غزه مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از WFTU، اعضای فدراسیون جهانی اتحادیه‌های کارگری (WFTU)، طی نشستی با پخش یک کلیپ ویدیویی درباره وضعیت غزه، بر همبستگی با مردم فلسطین تاکید کردند. 

جلسه با سخنرانی مکویبا رئیس فدراسیون جهانی کارگری ادامه یافت و او با تاکید مجدد بر حمایت و همبستگی «WFTU» با مردم فلسطین، بر موضع تاریخی این تشکل در حمایت از آرمان مردم فلسطین در مبارزه علیه اشغالگری تاکید کرد. 

در این جلسه، اعضای شورای ریاست اتحادیه در کشور فلسطین، محمد بلیدی و سوزان تیسیر در این جلسه سخنرانی کردند. آنان از تلاش‌های فدراسیون کارگران فلسطین و اعضای فلسطینی WFTU برای رسیدگی به وضعیت غزه و اراضی اشغالی فلسطین گزارشاتی ارائه داده و پیرامون پیوند مبارزات طبقه کارگر جهانی در نسبت مبارزه با صهیونیسم جهانی و رژیم اسرائیل به ارائه سخنرانی پرداختند. 

این جلسه با تصویب قطعنامه همبستگی برای مردم مبارز فلسطین به اتفاق آرا به پایان رسید و کمپین همبستگی بین المللی «WFTU» با مردم فلسطین تا نیمه فروردین براساس این قطعنامه در چهارچوب جمع آوری کمک برای اهالی غزه تشکیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز