خبرگزاری کار ایران

با اتمام بازسازی کارخانه «قندمیلاد دنا» کارگران دوباره مشغول کار می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۸۳۲

بازسازی واحد تولیدی «قند میلاد دنا» یاسوج در استان کهکیلویه و بویراحمد که از حدود یک الی دوسال پیش در حال انجام است، رو به اتمام است و به زودی کارگران مشغول کار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یک منبع کارگری در استان کهکیلویه و بویراحمد گفت: پس از گذشت یک  الی دو سال، احیای کارخانه تعطیل شده «قند میلاد» واقع در شهرک شماره دو یاسوج تقریبا رو به اتمام است و به زودی با راه‌اندازی خطوط تولیدی، کارگران مشغول کار می‌شوند.

این کارگر افزود: حدود ده سال از تعطیلی کامل کارخانه قند «میلاد دنا» به دلیل مشکلات مالی می‌گذرد که در نهایت با سفر سال پیش رئیس هیات دولت به استان کهلیلویه و بویراحمد ضمن بازگشایی کارخانه بزرگ قند یاسوج، دستور احیای سایر کارخانه و از جمله قند میلاد دنا را برای اشتغال جوانان جویای کار را داد.

وی با بیان اینکه این کارخانه ظرفیت اشتغال ۵۰ کارگر را به طور مستقیم دارد که با کمک مالی صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در حال احیا است، افزود: امروز بعد از حدود ۱۰سال بیکاری زمینه اشتغال شمار زیادی کارگران فراهم خواهد شد و در نتیجه  رونق اقتصادی نیز در منطقه ایجاد می‌شود.

این کارگر گفت: دلیل اصلی تعطیلی این کارخانه و بیکاری کارگران ادامه دار بودن مشکلات مالی کارخانه بود که در نهایت با رکود مواجه شد و بعد از چند سال امکان ادامه فعالیت پیدا نکرد.

او اظهار کرد: خوشبختانه بعد از سال‌ها کش و قوس، به زودی قند میلاد دنا آماده بهره‌برداری شده و گفته می‌شود ماشین آلات آن سه برابر خریداری و نصب شده‌اند.

این کارگر افزود: درحال حاضر این واحد تولیدی برای ادامه کار نیاز به حمایت دولت دارد که اگر به موقع تامین شود، خطوط تولیدی کارخانه فعالیت خود را زودتر آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز