خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل کارخانه آبگینه گفتگو با ایلنا را تکذیب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۱۲

چکیده: روز گذشته خبری از سوی این رسانه در رابطه با مشکلات کارگران کارخانه آبگینه منتشر شد که بخشی از خبر به گفت‌وگو با آقای «ماشالله مقسمی»، رئیس هیئت مدیره این کارخانه اختصاص داشت که در متن خبر به اشتباه از ایشان به عنوان مدیرعامل کارخانه نام‌برده شده بود.

در پی درج خبری با عنوان «تأخیر در پرداخت مزد و حقوق ۵۰۰ کارگر آبگینه مقدمه‌ تعطیلی دائمی» در تاریخ ۱۹ اسفندماه سال ۹۲، مدیرعامل این کارخانه، توضیحاتی را برای خبرگزاری ایلنا ارسال کرد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته خبری از سوی این رسانه در رابطه با مشکلات کارگران کارخانه آبگینه منتشر شد که بخشی از خبر به گفت‌وگو با آقای «ماشالله مقسمی»، رئیس هیئت مدیره این کارخانه اختصاص داشت که در متن خبر به اشتباه از ایشان به عنوان مدیرعامل کارخانه نام‌برده شده بود.

به دنبال انتشار این خبر، امروز خانم «زهرا مقسمی»، مدیرعامل کارخانه آبگینه گفتگو با ایلنا را تکذیب کرد.

متن کامل این تکذیبیه مطابق قانون مطبوعات در ادامه می‌آید:

مسئول محترم خبرگزاری کار ایران(ایلنا)

با سلام

از آن جایی که در مورخ ۱۹/۱۲ / ۹۲ مطالب و اظهاراتی نقل قول از طرف این جانب زهرا ع. مقسمی مدیر عامل شرکت تولیدی و صنعتی آبگینه در ساییت آن خبرگزاری منتشر گردیده است. به اطلاع می رساند با توجه به این که اینجانب در هیچکدام از رسانه های عمومی از جمله خبرگزاری تا این تاریخ راجع به مشکلات این شرکت که بالاطبع در هر صنعتی وجود دارد و قابل رفع و رجوع خواهد بود مصاحبه ای ننموده ام تمامی مطالب عنوان شده از طرف این مدیریت خلاف واقع؛ کذب و واهی بوده و می باشد که موجب تشویش اذهان عمومی بالاخص کارگران این مجموعه گردیده و در آینده مطمئناً این اخبار کذب آثار و تبعات سوء جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

با تلقی این برگ به عنوان تکذیبه نسبت به اصلاح اخبار واهی و خلاف واقعیت درج شده و تکذیب آن اقدام نمایید بدیهی است در غیر این صورت طرح و پیگیری موضوع از طریق مراجع صالحه قضایی را حق قانونی خود می داند.

دیرعامل و عضو هیئت مدیره
زهرا ع مقسمی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز