خبرگزاری کار ایران

بازنشر اخبار برگزیده ۹۲؛

گذرگاه ناایمن عامل مرگ ۵۲ کشاورز لیالستانی طی سه سال

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۱۷۳

چکیده: نزدیک‌ترین پل عابر پیاده در منطقه‌ای پرت و کم گذر واقع در فاصله ۴ کیلومتری محله لیالستان قرار دارد. / سالهاست که به دلیل نبود زیر گذر و یا حتی پل عابر پیاده مسیر تردد برای کشاورزان لیالستانی ایمن نیست.

به دلیل نبود گذرگاه ایمن در محله «لیالستان» استان گیلان، در عرض سه سال بیش از ۵۰ نفر از کشاورزان این منطقه در مسیر روزانه خود بر اثر تصادف با خودروهای عبوری کشته شده‌اند.

به گزارش ایلنا. یکی از اهالی محله لیالستان با ارسال اسامی ۵۲ کشاورزی که بر اثر تصادف با خودروهای عبوری کشته شده‌اند، اظهار کرد: سالهاست که به دلیل نبود زیر گذر و یا حتی پل عابر پیاده مسیر تردد برای کشاورزان لیالستانی ایمن نیست.

«اصغر کاشف زرع لیستانی» بابیان اینکه حتی در این مسیر تردد هیچ نشانه و علامت هشدار دهنده‌ای برای کنترل سرعت رانندگان عبوری وجود ندارد، گفت: نزدیک‌ترین پل عابر پیاده در منطقه‌ای پرت و کم گذر واقع در فاصله ۴ کیلومتری محله لیالستان قرار دارد.

وی افزود: اهالی محله و به ویژه کشاورزان لیالستانی تاکنون بار‌ها برای ایمن سازی گذرگاه به اداره راهداری منطقه مراجعه کرده‌اند اما همچنان مسیر تردد نامناسب است.

به گفته این کشاورز، در همین رابطه شورای اسلامی روستای لیالستان در سال ۸۹ با ارسال نامه‌ای به استانداری گیلان و مدیرکل رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مردمی ریاست جمهوری، ماجرای نا‌ایمن بودن گذرگاه را مطرح کرد که تاکنون به این نامه‌ها پاسخی داده نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز