خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی یزد:

کارفرمایان ۸۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی یزد بدهکار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۵۹۷

ه شدگان تحت پوشش بیمه‌ای استان یزد را بالغ بر ۲۷۰هزار نفر وتعداد مستمری بگیران را بیش از ۴۳۷۵۰ نفر هستند / تامین اجتماعی یزد تا پایان سال ۹۲، بیش از ۸۰ میلیارد تومان از کارفرمایان طلب دارد.

در مراسمی که صبح امروز با حضور، مدیر کل تامین اجتماعی، مدیر کل صنایع و معادن، ‌مدیران و اعضاء خانه صنعت و معدن، ‌روسای تشکلات کارفرمایی، کارگری و با زنشستگی استان یزد برگزار شده است از مدیران چهار و احد تولیدی و خدماتی استان یزد به عنوان کارفرمایان حامی کارگر، تجلیل شد.

در این مراسم «مرصادی» مدیر کل تامین اجتماعی یزد با اشاره به نقش کارفرمایان که با تفکر و اندیشه سازنده، اموال، دارایی و سرمایه‌ها ی مادی و معنوی خود را در راه تولید و سازندگی و ایجاد آسایش و رفاه جامعه هزینه کرده‌اند، تجلیل کرده‌اند.

مرصادی در ادامه در خصوص عملکرد بخش بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی استان یزد گفت: تا پایان سال ۹۲ در استان ۴۳۹ میلیارد تومان در بخش بیمه‌ای و ۱۶۵ میلیارد تومان نیز صرف هزینه‌های درمانی شده است.

وی همچنین تعداد بیمه شدگان تحت پوشش بیمه‌ای استان یزد را بالغ بر ۲۷۰هزار نفر وتعداد مستمری بگیران را بیش از ۴۳۷۵۰ نفر ذکر کرد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد در رابطه با طرح بخشودگی جرائم بیمه سال ۹۲ گفت: بااجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای در سال گذشته به تعداد هیجده هزارو ۸۵۳ کلاسه اجرایی کارفرمایان رسیدگی شد.

او در خاتمه درباره میزان معوقات بیمه‌ای کارفرمایان به تامین اجتماعی تصریح کرد: تامین اجتماعی یزد تا پایان سال ۹۲، بیش از ۸۰ میلیارد تومان از کارفرمایان طلب دارد.

دوستی و همدلی کارگر با کارفرما، منشا سازندگی است
در ادامه مراسم «علی دهقانی» دبیر خانه کارگر با اشاره به جایگاه کارو کارگر در جامعه، دوستی و همدلی کارگر با کارفرما را منشا سازندگی و تامین رفاه جامعه دانست.

وی از سازمان تامین اجتماعی به خاطر ارج نهادن به کارفرمایانی که حافظ و تامین کننده حقوق کارگران هستند تقدیر کرد.

در ادامه این مراسم با اعطای لوح تقدیر از طرف دکتر نوربخش مدیر عامل محترم سازمان تامین اجتماعی و اهداء هدایا به شرکتهای رخسار تابان، الکتریک مهنور، ‌فولاد یزد و موسسه خیریه جامع معلولین یزد به عنوان کارفرمایان حامی کارگر تقدیر شد.

شایان ذکر است کارفرمایان حامی کارگر بر اساس شاخص‌هایی چون ارائه لیست حق بیمه و دستمزد واقعی، پرداخت به موقع و کامل حق بیمه، عدم وجود مطالبات قطعی از کارگاه، عدم وقوع حوادثناشی از کار در کارگاه و سایر شاخص‌های مرتبط انتخاب و معرفی گردیدند.
در مراسمی با حضور مرصادی مدیر کل تامین اجتماعی، زارع مدیر کل صنایع و معادن، ‌مدیران و اعضاء خانه صنعت و معدن، ‌روسای تشکلات کارفرمایی، کارگری و با زنشستگی یزد از مدیران چهار و احد تولیدی و خدماتی استان که به عنوان کارفرمایان حامی کارگر معرفی گردیده‌اند تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز