خبرگزاری کار ایران

تعدیل نیرو در مایکروسافت؛ / تکرار /

مایکروسافت ۱۸ هزار کارمند خود را اخراج می کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۵۵۰

اخراج شدگان مایکروسافت عموماً از بخش های مهندسی، بازاریابی که تداخل کاری با نوکیا پیدا کرده اند، می باشد

مدیرعامل شرکت مایکروسافت هفته پیش در مصاحبه ای صریحاً بیان کرده بود که خود را آماده تغییرات کلی کرده و می خواهد افراد زیادی را اخراج کند.

به گزارش دریافتی ایلنا «ساتیا نادلا» به عنوان مدیر عامل جدید و خرید بخش تلفن های همراه نوکیا پایان تغییرات بزرگ این شرکت در سال ۲۰۱۴ نیستند.

طبق گفته افرادی از داخل مجموعه(که ترجیح داده اند نام شان فاش نشود) اخراج شدگان مایکروسافت عموماً از بخش های مهندسی، بازاریابی و البته مناطقی هستند که تداخل کاری با نوکیا پیدا کرده اند.

دو منبع مختلف هر دو می گویند تعداد اخراجی ها این بار، حتی از سال ۲۰۰۹ هم که مایکروسافت ۵۸۰۰ نفر را اخراج کرده بود، بیشتر خواهد بود اما هنوز چیزی قطعی نشده و تا مشخص شدن تعداد نفرات نهایی، فرصت لازم است.

لازم به یادآوری است، مایکروسافت ۱۲۷ هزار کارمند تحت پوشش خود دارد. از این تعداد، ۳۰ هزار نفر اعضای نوکیا بوده اند که با ملحق شدن به مایکروسافت، تبدیل به کارمندان این شرکت شدند.

پس از برقراری ارتباط با مایکروسافت، این شرکت از پاسخ دادن به این سوال امتناع ورزیده و اعلام کرده که فعلاً چیزی برای گفتن ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز