خبرگزاری کار ایران

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مخالفت با تفکیک جنسیتی در شهرداری تهران را تکذیب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۶۸۹

محتوای نامه ارتباطی با مساله تفکیک جنسیتی نداشته است عناوین به کار گرفته شده در رسانه ها درخصوص این نامه تکذیب می‌گردد.

روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص نامه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهردار محترم تهران، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی به دنبال خبر منتشر شده در خصوص نامه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهردار محترم تهران، توضیحات زیر را منتشرکرد:

نامه مذکور صرفا " بر الزام از عدم ممانعت زنان از احراز برخی از مشاغل تأکید داشته است و نفیاَ و اثباتاَ اشاره ای به تفکیک جنسییتی نداشته است به نحوی که نباید در سیاست‌ها و بخشنامه ها زنان را از دسترسی به برخی از مشاغل متداول در ایران و جهان محروم ساخت.

سوابق حاکی از آن است که اینگونه از بخشنامه‌ها توسط بهانه‌جویان در سازمان‌های بین‌المللی دستاویز علیه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است و این درصورتی است که در جمهوری اسلامی ایران همه زنان آزادانه حق انتخاب مشاغل در چارچوب قوانین را داشته و جمهوری اسلامی پرچمدار عدالت جنسیتی بوده است.

این نامه با اعتقاد به حفظ ارزش‌های اسلامی در مراکز اداری صادر و هدف آن مواردی است که هیچ ارتباطی به ارزش‌های اسلامی نداشته است. ضمن اینکه به نظر کارشناسان وزارتخانه عدم امکان حضور زنان در مشاغل مورد نظر بخشنامه موجب نارضایتی مراجعان زنان به این دستگاه‌ها نیز خواهد شد.

بنابراین ضمن تاکید براینکه محتوای نامه ارتباطی با مساله تفکیک جنسیتی نداشته است عناوین به کار گرفته شده در رسانه ها درخصوص این نامه تکذیب می‌گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز