خبرگزاری کار ایران

وزیر کار در نامه‌ای به وزیر کشور عنوان کرد:

درخواست مجوز تجمع کارگران ایران در حمایت از مردم غزه

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۲۷۹

«بی شک هیچ واژه ای قادر به بیان عمق فاجعه و مظلومیت مردم غزه نمی باشد. لذا به منظور حمایت از مردم غزه و در محکومیت رژیم صهیونیستی، تشکل های کارگری و کارفرمایی درخواست تجمع در مقابل سازمان ملل را دارند.»

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ارسال نامه ای به دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور خواستار صدور مجوز برای تجمع تشکل های کارگری و کارفرمایی در حمایت از مردم غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران شد.

به گزارش ایلنا، در نامه دکتر ربیعی به وزیر کشور آمده است:
جناب آقای دکتر رحمانی فضلی
وزیر محترم کشور
با سلام و احترام
متاسفانه در روزهای اخیر شاهد جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین و بویژه نوار غزه هستیم.
بی شک هیچ واژه ای قادر به بیان عمق فاجعه و مظلومیت مردم غزه نمی باشد. لذا به منظور حمایت از مردم غزه و در محکومیت رژیم صهیونیستی، تشکل های کارگری و کارفرمایی درخواست تجمع در مقابل سازمان ملل را دارند.
شایسته است دستور فرمایید اقدام لازم در خصوص صدور مجوز صورت پذیرد.
گفتنی است دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از این با ارسال نامه های جداگانه به وزرای کار کشورهای عضو جنبش عدم تعهد و مدیر کل سازمان بین المللی کار خواستار محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه و بکارگیری تمامی ابزار ها برای جلوگیری از این حملات وحشیانه شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز