خبرگزاری کار ایران

پاسخ پتروشیمی کارون به خبری درباره کیفیت نازل کفش‌های ایمنی کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۶۴۰

طبق دستورالعمل شرکت ملی صنایع پتروشیمی سالی یکبار کفش باید به کلیه پرسنل واحدهای عملیاتی و تعمیراتی داده شود که طبق اسناد پیوستی پیمانکار تعمیراتی شرکت پتروشیمی کارون برای پرسنلی که کفش آن‌ها به هردلیلی(ناشی از عدم نگهداری مناسب و…) معیوب شده باشد برای چندمین بار به آن‌ها تحویل داده شده است.

‌در پی درج خبری با عنوان «گام‌‌های کارگران پتروشیمی کارون با کفش‌ بی‌کیفیت» روابط عمومی پتروشیمی کارون جوابیه‌ای را به این خبرگزاری ارسال کرد که مطابق قانون مطبوعات متن کامل آن در ادامه می‌‌آید:

احتراما عطف به درج خبر با کد ۱۸۸۰۶۶ مورخه ۳۱/۴ / ۹۳ از طریق خبرگزاری ایلنا در خصوص وضعیت کفش ایمنی شرکتهای پیمانکاری پتروشیمی کارون به استحضار می‌رساند. موارد مطرح شده در خبر بدون هماهنگی و اطلاع روابط عمومی چاپ شده که در بیشتر موارد اعلام شده نکات مبهمی وجود دارد. به شرح ذیل جوابیه جهت استحضار و درج در سایت خبری به حضورتان ارسال می‌گردد.
۱. کفش‌های ایمنی که توسط کلیه پیمانکاران زیر مجموعه شرکت پتروشیمی کارون وارد مجتمع می‌شوند با تائید امور HSE این پتروشیمی و با ارائه گواهی تست مرکز تحقیقات وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی انجام می‌شود. لذا جای سوال است که کفش دارای استاندارد و مناسب برای محیط‌های کار با مواد شیمیایی(روغن، حلال‌ها و…) با کدامین ادله بی‌کیفیت ذکر شده است؟
۲. طبق دستورالعمل شرکت ملی صنایع پتروشیمی سالی یکبار کفش باید به کلیه پرسنل واحدهای عملیاتی و تعمیراتی داده شود که طبق اسناد پیوستی پیمانکار تعمیراتی شرکت پتروشیمی کارون برای پرسنلی که کفش آن‌ها به هردلیلی(ناشی از عدم نگهداری مناسب و…) معیوب شده باشد برای چندمین بار به آن‌ها تحویل داده شده است.
۳. لازم به ذکر است که در محیط‌های که احتمال خرابی کفش و آسیب به پای پرسنل وجود دارد تمام خطرات موجود در محیط کار شناسایی شده و چکمه‌های ایمنی مناسب آن شرایط خریداری و تحویل نفرات داده شده تا در شرایط خاص استفاده کنند.
۴. متاسفانه در خبرنامه مذکور بدون اطلاع کافی از چگونگی فرآیند نظارت و عملکرد HSE کارفرما بر فعالیت پیمانکاران آن‌ها را وابسته نشان داده که دور از واقعیت بوده و امور HSE در شرکت ملی صنایع پتروشیمی مستقیما زیر نظر مدیرعامل بوده و با اختیارات تام از مدیریت ارشد سازمان‌ها بر فعالیت سایر بخش‌ها نظارت مستقل و دارد.
در عین حال این واحد خود را مبرا از نقص و اشتباه ندانسته و از انتقادات سازنده و مبتنی بر واقعیت استقبال کرده و همیشه در تلاش برای رفع نواقص و مشکلات موجود می‌باشد.
ضمنا این شرکت آمادگی کامل دارد تا جهت بررسی هر گونه مورد حضوری پذیرای شما عزیزان باشد.
روابط عمومی پتروشیمی کارون

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز