خبرگزاری کار ایران

یک فعال مستقل کارگری:

بیمارستان تامین اجتماعی در عسلویه باید تجیهز شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۶۴۸

هرچند با افتتاح بخش اورژانس بیمارستان سازمان تامین اجتماعی در منطقه ویژه عسلویه، گام مثبتی در جهت تجهیز امکانات درمانی موجود در این منطقه برداشته شده است اما هنوز امکانات موجود پاسخگوی نیاز کارگران شاغل در پروژه‌های نفت و گاز این منطقه نیست.

یک فعال صنفی کارگری در منطقه ویژه عسلویه خواستار تجهیز هرچه سریع‌تر بیمارستان ۳۲ تختخوابی منطقه ویژه عسلویه شد.

«ناصر آغاجری» با اعلام این خبر به ایلنا گفت: هرچند با افتتاح بخش اورژانس بیمارستان سازمان تامین اجتماعی در منطقه ویژه عسلویه، گام مثبتی در جهت تجهیز امکانات درمانی موجود در این منطقه برداشته شده است اما هنوز امکانات موجود پاسخگوی نیاز کارگران شاغل در پروژه‌های نفت و گاز این منطقه نیست.

وی با یادآوری حادثه خیر بودن شرایط کار کارگرانی که در پروژه‌های عمرانی این منطقه شاغل هستند، گفت: در تمامی سالهای اجرای پروژه‌های منطقه عسلویه بسیاری از کارگرانی که دچار حادثه شده‌اند برای درمان به مراکز درمانی خارج از این منطقه از جمله بیمارستان‌های شیراز و بوشهر منتقل شده‌اند و چه بسا وضعیت جسمی شمار قابل توجهی از این مصدومان در حین جابجایی وخیم‌تر شده است.

این فعال کارگری تاکید کرد: در حال حاضر تنها بخش اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی در منطقه عسلویه بصورت ۲۴ ساعته فعال شده است و گفته می‌شود که روز‌ها در آن پزشک اطفال، داخی و جراح عمومی حضور دارد اما مجموعه بیمارستان هنوز از وجود پزشکان متخصصی که پاسخگوی نیازهای درمانی اهالی منطقه باشد خالی است.

وی بابیان اینکه عدم تجهیز امکانات درمانی مستقر در منطقه ویژه عسلویه به اجرای سیاست‌های تعدیل ساختاری توسط دولت‌های گذشته بازمی‌گردد، گفت: با توجه به اینکه یکی از برنامه‌های دولت برای خروج از رکود اقتصادی توسعه صنایع پتروشیمی است ضرورت دارد که مسئولان دولتی بیش از پیش تجهیز امکانات درمانی منطقه عسلویه اهمیت دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز