خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی:

کتابخانه‌های واحدهای بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی تجهیز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۱۹۷

«همزمان با آغاز روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و ترویج کتابخوانی در میان کارکنان، بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان، طرح تجهیز کتابخانه‌های واحدهای بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور به اجرا در می‌آید».

مشاور مدیر عامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی گفت: همزمان با آغاز روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و ترویج کتابخوانی در میان کارکنان، بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان، طرح تجهیز کتابخانه‌های واحدهای بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور به اجرا در می‌آید.

به گزارش «امیر عباس تقی‌پور» با بیان اینکه افزایش آگاهی و ارتقای سطح علمی نیروهای انسانی از الزامات سازمان‌های پویا و پیشرو است، افزود: سازمان تأمین اجتماعی، توجه به نیازهای فرهنگی مخاطبان و کارکنان و پاسخ به آن‌ها را از برنامه‌های مهم خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: ایجاد روحیه پژوهشی و به روز رسانی دانش در میان کارکنان و ذینفعان بهره گیری از آن‌ها برای ارتقای مهارت‌های شغلی از اهداف این طرح است.

تقی‌پور ادامه داد: بر این اساس، ۹۸ عنوان کتاب در شمارگان ۳۶ هزار جلد و در حوزه‌های مختلف مذهبی، اجتماعی، تاریخی و داستانی به کتب کتابخانه‌های شعب و مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی افزوده و در اختیار کارکنان و ذینفعان علاقه‌مند قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: این تعداد جلد کتاب درمیان ۱۵۵شعب بیمه‌ای و مرکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی که دارای کتابخانه هستند، توزیع می‌شود.

مشاور مدیر عامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی خاطر نشان کرد: طرح تجهیز کتابخانه‌های واحدهای بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی با همکاری شرکت انتشارات علمی و فرهنگی انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز