خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

فعالیت شستا بین المللی می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۱۷۸

«سازمان تامین اجتماعی حیاط خلوت هیچ گروه سیاسی نیست و اجازه نخواهم داده سرمایه کارگران مورد سوء استفاده هیچ گروه سیاسی قرار گیرد / این شرکت هم اکنون در سرمایه گذاریهای بزرگ نظیر نفت، و گاز، دارو و پتروشیمی و برخی صنایع بزرگ دیگر حضور دارد».

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص شرکتهای شستا گفت: شرکتهای سرمایه گذاری تامین اجتماعی متعلق به کارگران است و نگاه صرفه جویی و پاکدستی در این سازمان با روی کارآمدن دولت یازدهم حاکم شده است.

به گزارش ایلنا «علی ربیعی» تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی حیاط خلوت هیچ گروه سیاسی نیست و اجازه نخواهم داده سرمایه کارگران مورد سوء استفاده هیچ گروه سیاسی قرار گیرد.

وزیر کار بابیان اینکه سازمان تامین اجتماعی حیاط خلوت تکنوکراتهای واقعی است و تصمیمات در این سازمان فنی است یادآور شد: این شرکت هم اکنون در سرمایه گذاریهای بزرگ نظیر نفت، و گاز، دارو و پتروشیمی و برخی صنایع بزرگ دیگر حضور دارد.

ربیعی توضیح داد: برنامه‌هایی داریم که سازمان‌های سرمایه گذاری تامین اجتماعی در کنار بخش خصوصی فعالیت‌های اقتصادی انجام دهد و بخش خصوصی بتواند در این سرمایه گذاری‌ها سهم بیشتری بگیرد.

وی همچنین بیان داشت: همچنین برنامه‌هایی در خصوص بین المللی کردن فعالیت این شرکت‌ها داریم. در بخی از کشور‌ها که مقرون به صرفه است شستا می‌تواند سرمایه گذاری کند.

وی گفت: مدیرانی که در شستا فعالیت می‌کنند مدیرانی دلسوز هستند که سرمایه گذاری در جهت توسعه اشتغال را پیگیری می‌کنند.

یادآوری می‌شود: شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی(شستا) یکی از منابع اصلی درآمد زایی سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شود؛ این شرکت در سال ۶۵ و از محل سرمایه گذاری بخشی از درآمد حاصل از حق بیمه‌های پرداخت شده به کارگران به وجود آمد اما به استناد گزرش هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی، مدیران منسوب دولت گذشته در اداره این مجموعه مرتکب تخلفاتی شده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز