خبرگزاری کار ایران

امروز در هتل المپیک تهران

همایش ایمنی و بهداشت کار با هدف کاهش شدت حوادث کار برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۱۲۰

معرفی مدل «خود بازرسی ایمنی» و ارائهٔ راهکارهای مناسب برای حفاظت و صیانت از نیروی کار از دیگر محورهای مورد بحث در این همایش است.

اولین همایش ۲۵۲۵ کمیتهٔ حفاظت فنی و بهداشت کار استان تهران با هدف کاهش تکرار و شدت حوادث در کارگاه‌ها و بررسی شرایط مخاطره آمیز محیط کار امروز (سه شنبه ۱۲ اسفند) برگزار می‌شود. 

دبیر کانون صنفی مسولین ایمنی و بهداشت کار استان تهران در گفتگو با ایلنا پیرامون محورهای برگزاری این همایش گفت: این همایش برای اولین بار توسط کانون انجمن‌های صنفی ایمنی و بهداشت کار استان تهران برگزار می‌شود. در این همایش ضمن معرفی چهره‌های بر‌تر حوزهٔ ایمنی و بهداشت کار در سطح کارگاه‌های مختلف استان تهران، نقش کمیته‌های ایمنی و بهداشت کار در تامین سلامت منابع انسانی بررسی می‌شود و راهکارهای ایمن سازی در خصوص کاهش تکرار و شدت حوادث در کارگاه‌ها ارائه و شرایط مخاطره آمیز محیط کار در حوزهٔ ایمنی و بهداشت مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

به گفتهٔ فرید باطومچی، معرفی مدل «خود بازرسی ایمنی» و ارائهٔ راهکارهای مناسب برای حفاظت و صیانت از نیروی کار از دیگر محورهای مورد بحث در این همایش است. 

گفتنی است این همایش قرار است، امروز سه شنبه ۱۲ اسفند ماه در سالن همایش‌های هتل المپیک واقع در ضلع غربی ورزشگاه آزادی برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز