خبرگزاری کار ایران

جاده ناایمن باز هم جان یک کارگر سیمان خاش را گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۴۵۴

یکی از کارگران سیمان خاش روز جمعه در مسیر کارخانه به شهر خاش بر اثر تصادف با یک دستگاه مینی بوس سرویس کارگران این کارخانه کشته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این حادثه شامگاه روز جمعه (۲۲ اسفند ماه) ساعت ۱۹ شب زمانی رخ داد که یکی از کارگران شیفت صبح این واحد، به نام «غلام رضا آزادی» که با خودروی شخصی خود قصد بازگشت به خانه را داشت در فاصله ۱۵ کیلومتری از شهر خاش با یک دستگاه مینیبوس سرویس کارخانه سیمان خاش تصادف کرد.

 «صفا کردی»، یکی از کارگران سیمان خاش در این باره به ایلنا گفت: کم عرض بودن جاده، نبود خط کشی و نداشتن علائم هشدار دهنده عامل وقوع این حادثه بوده است.

او افزود: حدود سه ماه پیش هم یکی دیگر از کارگران به نام «حسن میربلوچ» بر اثر سانحه رانندگی در این جاده جان باخت.

به گفته این کارگر، از سال ۷۴ که کارخانه سیمان خاش در این منطقه مورد بهره برداری قرار گرفته است این جاده که محل عبور و مرور انواع کامیونهای حمل بار است ترمیمی نشده و فاقد ایمنی است.

 کردی با بیان این‌ که ۱۵ کیلومتر مسیر دسترسی به کارخانه سیمان خاش نقطه حادثه‌خیز و مرگ‌بار منطقه است و هر روز جان بیش از ۴۰۰ کارگر این کارخانه در مسیر رفت و آمد تهدید می‌شود، تصریح کرد: هر چند ماه یک بار کارگران در هنگام رفت و برگشت به کارخانه بر اثر تصادف با یک خودروی گذری، مصدوم و یا جان خود را از دست می‌دهند.

این کارگر شاغل در کارخانه سیمان خاش با بیان اینکه آقای آزادی در آستانه بازنشستگی بود اظهار داشت: او از کارگران با تجربه کارخانه بود که بیش از ۱۹ سال سابقه کار داشت.

به گفته آقای کردی کارگران درباره ایمنی مسیر کارخانه را بار‌ها به صورت کتبی و شفاهی به گوش مسئولان رسانده‌اند اما بی‌توجه‌ای به این موضوع باعث می‌شود تا جان کارگران مورد تهدید قرار بگیرد..

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز