خبرگزاری کار ایران

حقوق و عیدی کارگران ماشین آلات صنعتی پرداخت نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۵۸۷

منابع کارگری از پرداخت نشدن حقوق اسفند و پاداش و عیدی بیش از ۲۷۰ کارگر ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز خبر می‌دهند.

کارگران ماشین آلات صنعتی به ایلنا گفته‌اند به جز تعویق حقوق و عیدی، حق بیمه آنان نیز از مرداد ماه پارسال پرداخت نشده است.

بر اساس گزارش این منابع، اگرچه دفترچه بیمه‌های‌ کارگران براساس مصوبه کمیسیون کارگری شورای تامین استان اعتبار دارد اما این دفترچه‌ها موارد پر هزینه مثل عمل‌های جراحی را پوشش نمی‌دهند.

یکی از کارگران در این باره به ایلنا گفته است که نزدیک به ۵۰ نفر از کارگران در آستانه بازنشستگی قرار دارند که بازنشستگیشان به دلیل عدم همکاری کارفرما به تاخیر افتاده است.

گفتنی است خط تولید کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز در نیمه دوم سال گذشته استارت نخورده است.

حقوق کارگران در ماه‌های گذشته از راه فروش بکهولودر‌های پیش‌تر تولید شده [بکهولودر نوعی تراکتور مجهز به بیل جلو به نام (Loader) و بیل عقب به نام (BackHoe) است] تامین شده است.

کارگران می‌گویند از خرداد ماه پارسال تاکنون اعضای هیات مدیره و مدیرعامل به کارخانه سر نزده‌اند.

گفتنی است کارخانه‌های ماشین آلات صنعتی، خدمات صنعتی، موتورسازان، ریخته‌گری، آهنگری، ستخت تراکتور، تامین قطعات و... به عنوان زیر مجموعه گروه صنعتی تراکتور سازی تبریز در حال فعالیت هستند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز