خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری شیروان خبرداد:

مرگ چهار کارگر نیروگاه شیروان در حین کار/ بازداشت پیمانکار تا روشن شدن ماجرا

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۴۹۹

بعد از ظهر دیروز چهار کارگر نیروگاه برق شیروان براثر سقوط از ارتفاع کشته شدند/ تنها کارگر مصدوم این حادثه به دلیل شکستگی بیمارستان منتقل شده‌است/ فعالیت این قسمت از نیروگاه موقتا متوقف و پیمانکار تا روشن شدن علت حادثه بازداشت شده است.

بعد از ظهر روز گذشته چهار کارگر شاغل در نیروگاه برق سیکل ترکیبی شیروان در استان خراسان شمالی به دلیل سقوط از ارتفاع ۵۰ متری کشته شدند.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، «محمد عوض‌زاده» معاون فرماندار شهرستان شیروان با اعلام این خبر گفت: عصر پنجشنبه در حالیکه شماری از کارگران این نیروگاه مشغول کار بر روی قسمت برج خنک کننده این نیروگاه و جابجایی قالب‌های بدنه بتن ریزی شده آن بودند بر اثر سقوط از ارتفاع جان باختند.

 وی در تشریح زمان این حادثه گفت: حادثه حدود ساعت ۱۴ امروز پنجشنبه رخ داد و یک نفر از کارگران نیز به دلیل صدمه شدید به بیمارستان منتقل شد.

معاون فرمانداری شیروان ارتفاع برخ خنک کننده نیروگاه برق سیکل ترکیبی شیروان که محل سقوط کارگران حادثه دیده بوده است حدود ۵۰ متر اعلام کرد.

وی ضمن اعلام همدردی با خانواده کارگران حادثه دیده گفت: دو نفر از جان باختگان این حادثه از اهالی شیروان و دو تن دیگر از اهالی رشت و اردبیل هستند.

عوض‌زاده گفت: به محض وقوع این حادثه نیروهای امدادی اعم از آتش نشانی و هلال احمر در محل حاضر و کار انتقال مصدوم این حادثه و اجساد جان باختگان را انجام دادند.

وی تصریح کرد: براساس آخرین اطلاع، تنها مصدوم این حادثه که او نیز از اهالی اردبیل است ابتدا به بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان منتقل اما به دلیل شکستگی‌های مختلف در نهایت به بیمارستان امام علی (ع) بجنورد منتقل شده است.

معاون سیاسی فرماندار شیروان افزود: کار‌شناسان اداره کل کار و امور اجتماعی خراسان شمالی و آتش نشانی و سایر مقامات مسئول در حال بررسی علت این حادثه هستند.

وی اظهار داشت: به دلیل انجام کار کار‌شناسان، کار در این بخش از نیروگاه موقتا تعطیل و پیمانکار مربوطه تا روشن شدن علت حادثه بازداشت شده است.

عوض‌زاده گفت: این بخش از نیروگاه در اختیار پیمانکار بخش خصوصی بوده و تا کنون به دلیل ناتمام ماندن کار، به نیروگاه تحویل نشده بود.

نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان در ۱۰ کیلومتری جنوب شرقی شیروان واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز